Gå til innhold

5+4 + UL/volvat= for tidlig???


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Jeg er nå etter beregninger et sted mellom 5+4 og 4+ uker på vei. Ifølge Terminkalkulatoren så vil hjerte begynne å slå i dag...Hvis jeg da er 5+4 da...=o)

 

Men Hvis jeg tar UL nå kan du se noe for det, selv om det ikke er noe hjerte som slår? At det er en sekke med en liten mørk flekk eller noe?? Blir det da innvendig eller utvendig sjekk da??

 

Noen som vet?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg blør mye...Uten smerter og det er ikke hver dag jeg blør men alt fra annen til hver tredje dag...Har gjort det siden jeg testet pos den 21/6...Vet også at knoppene har blitt større og såre, men blir jo veldig usikker siden jeg ikke vet hva det er...

 

Tenker jo hver gang jeg ser at det har kommet blod at nå mister jeg og så stopper det opp, og så får jeg jo litt håp igjen... Jeg blødde også under forrige svangerskap, men vet ikke om det kom av noen piller jeg tok eller om det var noe mer i det (det var ikke p-piller jeg tok da)

 

Håper noen kan svare=o)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er kanskje litt tidlig, men du vil kanskje kunne se noe (i alle fall en erfaren gynekolog kan se noe). Jeg var på Volvat i slutten av uke 7 og kunne se restene av plommesekken og den lille "reka". Du må nok ha innvendig ultralyd, den må bli større for at de skal kunne se noe på utvendig så vidt jeg vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok...Men det er vel en erfaren gyn på volvat er det ikke??

 

Hmm, får se det ann litt, de er jo opp til 22...hvis jeg ikke tar helt feil...

 

Takk for svar da=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babycakes:)

 

Det er litt tidlig å se noe særlig på ul enda, men du kan jo gjøre ett forsøk om det hjelper litt for din egen del:)

 

Jeg har hatt små blødninger hele veien og hadde en styrt blødning med masse levret blod i går. Etter mye mas fikk jeg ul på Ahus i dag og det viste seg at jeg har ett hematom på livmoren. En blodansamling som gjør at jeg blør. Spiren vokser og har det fint. Er 7+6 i dag.

 

Det eneste jeg kan gjøre er å holde meg i ro:)

 

Så det er ikke alltid farlig md blødninger, men jeg forstår at du er bekymret. Du kan jo ringe de og spørre om de kan se noe så tidlig da:)

 

Masse lykke til:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, leste dette...Blir helt rar...skjønner ikke at leger kan oppføre seg sånn...kvalmt er det...Godt det går bra da=o)

 

Ja, jeg har blødninger men har ikke hatt levret blod da...Bare friskt blod...

 

Jeg får se ann dagen og kanskje jeg ringer løpet av kvelden..

 

Takk for svar=o)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...