Tuttelitu10 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hvordan finner man ut når man har eggløsning etter SA? Opplevde en SA uke 5 og venter nå spent på hva som skjer med kroppen... Takknemlig om noen kan hjelpe...
april d. Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Vi hadde en SA i februar, men ble heldigvis gravide igjen etter 2 pp.. Før SA'en kunne jeg alltid merke når eggløsningen kom, men det var helt annerledes etterpå. Jeg fikk endelig mensen igjen etter hele 7 uker, men kunne som sagt ikke kjenne EL i det hele tatt. Sekreringen og andre tegn på EL var også helt borte. Vår løsning ble å regne ut sånn ca. når EL skulle inntreffe, og så ha mye sex i dagene før, under og etter. Og det funka jo fint! He he. Lykke til med å bli gravide igjen. Jeg håper det ordner seg veldig raskt for dere!
Erisa* Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hos meg tok det først 46 dager før jeg fikk mensen etter SA, og vet ikke om jeg hadde eggløsning i den perioden. Men neste periode hadde jeg eggløsning 14 dager etter første dag i siste mens, og den merket jeg med el-slim, og temperaturen endret seg som den skal. Inne på BliGravid er de knallgode på eggløsningtegn, anbefaler en tur inn dit hvis du ikke allerede har vært der:) Trist å høre at du mistet! Lykke til neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå