Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner man ut når man har eggløsning etter SA? Opplevde en SA uke 5 og venter nå spent på hva som skjer med kroppen... Takknemlig om noen kan hjelpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en SA i februar, men ble heldigvis gravide igjen etter 2 pp.. Før SA'en kunne jeg alltid merke når eggløsningen kom, men det var helt annerledes etterpå. Jeg fikk endelig mensen igjen etter hele 7 uker, men kunne som sagt ikke kjenne EL i det hele tatt. Sekreringen og andre tegn på EL var også helt borte. Vår løsning ble å regne ut sånn ca. når EL skulle inntreffe, og så ha mye sex i dagene før, under og etter. Og det funka jo fint! He he.

Lykke til med å bli gravide igjen. Jeg håper det ordner seg veldig raskt for dere!

Skrevet

Hos meg tok det først 46 dager før jeg fikk mensen etter SA, og vet ikke om jeg hadde eggløsning i den perioden. Men neste periode hadde jeg eggløsning 14 dager etter første dag i siste mens, og den merket jeg med el-slim, og temperaturen endret seg som den skal.

Inne på BliGravid er de knallgode på eggløsningtegn, anbefaler en tur inn dit hvis du ikke allerede har vært der:)

Trist å høre at du mistet! Lykke til neste gang:)

Skrevet

Takk for svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...