Gå til innhold

Overrasket over min egen reaksjon

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 20 og har tidligere mistet midt i svangerskapet.

Men denne gangen har jeg fått ekstra oppfølging og alt ser veldig fint ut.

Så de siste 6 ukene har jeg ikke bekymret meg noe, bare gledet meg over graviditeten.

Men på lørdag ble jeg enstelig og begynte å gråte- etterpå var jeg overrasket over min egen reaksjon. Synes magen hadde vært mye hard (sikkert bare mye kynnere) og at jeg hadde kjent mindre bevegelse de siste dagene (selv om jeg vet at bevegelsene ikke er regelmessige så tidlig), jeg hadde hatt litt feber og oppdaget litt friskt blod. Samboer ville at vi skulle dra til lege, siden det var helg, dro vi på sykhuset. Der var det travelt med mange akuttilfeller og keisersnitt, men en hyggelig jordmor kunne konstatere hjertelyd og tok også en urinprøve og sjekket blodtrykket mitt. Ingen lege hadde tid og hun ringte meg hjemme senere på dagen og jeg har fått time på sykhuset for en ekstra undersøkelse i morgen.

Føler i ettertid at jeg kanskje overreagerte og ble litt overrasket over at jeg ble så redd - trodde jeg hadde bearbeidet sorgen etter at jeg mistet sist, men det stikker nok dypere enn jeg tror.

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo selvfølgelig litt mye, men nå må du jo også tenke på at det er veldig mye hormoner ute og går i kroppene våres da, så det er lov å overreagere litt ;)

Skrevet

Det var jeg som skrev det 1.innlegget.

Har bare lyst til å si at alt går fint.

Er inne i min 26. uke og føler at jeg sjelden er engstelig for at det ikke skal gå bra.

• 3 uker senere...
Skrevet

hva hvar grunnen til at du mistet da? mista selv jeg i uke 24+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...