Gå til innhold

HOLD denne OPPE!


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var sikker på at jeg fikk ej sa, og for til legen og spurte om det kunne vere det, men han sa til meg at han visste ikke helt va det var!! hallo!!!! de legene gir Faen asså!

 

dytter for harde livet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er veldig skummelt, ei jeg kjenner begynte også å blø og sånn og de tok ultralyd og kunne ikke finne hjerteaktivitet, mente fosteret hadde dødd. dette var en turnuskandidat som gjorde ultralyden, hun var tydligvis litt usikker, for rett før de skulle legge henne inn til utskrapning så ville de gjerne ta en liten sjekk til, .- og jammen slo ikke hjertet. så der tok de grundig feil, tilogmed med ultralyd!!!

hun venter nå en gutt i august.... :) men helsenorge er ikke til å stole på altså, skremmende!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, enig i at dette er viktig. Fikk selv blødninger i ca uke 6 sist, ble sendt direkte på sykehus for utskrapning, det viste seg at det var SA MEN også at det var en til inni der - hadde først med andre ord tvillinger! Tenk hadde de begynt å skrape uten UL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt at de ikke sjekker alle som skal til utskrapning med UL, spesielt med tanke på at de tvinger de som skal ta abort til å se embryoet på en UL-skjerm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dytt. Selv om fleste av oss nå for tiden har lest den kommer det stadig nye her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

send denne til vg så ALLE kan lese mammaen til Emilie og ny mage.

er superviktig info!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra! Åh, nå ble jeg letter. Skal ringe i morgen å høre om jeg har abortert el ikke i morgen. Skal live jeg skal innsistere på UL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...