Gå til innhold

HOLD denne OPPE!


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, sender en liten oppdatering jeg :)

 

Jeg var 7+5 da jeg hadde den store blødningen, og 7+6 da vi så hjertet slå:)

Nå er jeg 13+3 og har det kjempe bra :) Babyen har det fint og i går fikk vi høre hjertet slå:)

 

Blødningene varte i ca. 3 uker før de stoppet. Ikke ta alt legene sier for god fisk jenter!!

 

Lykke til videre i svangerskapet alle sammen :)

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å blø i helga som var, og ble vettskremt. jeg ringte legevakta å fikk komme nedover å der fikk jeg bare beskjed at de kunne ikke gjøre noe, jeg måtte bare kom meg til legen etter helga. Både samboeren og jeg syntes det var merklig. men nå har jeg vært hos legen, jeg spurte om jeg kunna få ultralyd men isteden fikk jeg høre hjertelyden!det var helt fantastisk.Godt å vite at lille nurket er der :) men jeg syntes lite om behandlinga jeg fikk hos legevakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

utrolig viktig informasjon! tror ikke det er så mange som er klar over sine rettigheter her! Dytter mer enn gjerne her!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ny dytt fra HL.

 

Jada,VG fikk denne posten,og jeg ble kontaktet på PM. Men da hadde jeg mistet nurket mitt og var ikke her de dagene. men journalisten fra VG trodde det var JEG som hadde opplecd dette,noe som ikke stemmer. Jeg henviste til en annen jente som samme dag postet denne historien,men lagde en sticky hold oppe ut av det.

 

Hold den oppe jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fyy søren...nå sitter jeg her å har frysninger på HELE kroppen..

der kan man se asså.ble nesten på gråten jeg,sitter her med beby i magen og tenker mitt..uff å uff!men fy søren så bra at det gikk BRA:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss tror jo på d legen sir og tenke ikke over at dem kan ta feil dem og.... Sende den her opp igjen eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...