Gå til innhold

Til Mirakelmamma som har fått Et mirakelbarn

Gjest

Anbefalte innlegg

For en fantastisk historie du delte med oss. Føler meg selv helt hysterisk etter å bli gravid, og har som deg trålt gjennom all aktuell info jeg kan finne. Ble du satt på Albyl-E og Fragmin FØR du du ble gravid siste gangen? Hva var grunnen til at du fikk Ovitrellsprøyter? Leste i Felleskatalogen, og der stod det bare masse om IVF- behandling.

Håper på flere slike historier her inne:-)

Klem fra

Fortsetter under...

Jeg er så glad for at dette gir dere og deg håp og masse energi til ikke å gi opp. Jeg ble utredet etter min 3 ma, og ble da satt på Albyl-E og fragmin. Jeg hadde så stor tro på at Ullevål hadde funnet en feil og at dette ville hjelpe. Derfor ble jeg forferdelig ulykkelig da jeg mistet nok en gang etter syv uker. Jeg fortsatte på Albyl-E mellom svangerskapene og da jeg ble gravid igjen for femte gang, begynte jeg på Fragminen.

Men det gikk ikke da heller.

Det var da jeg kontaktet sykehuset i Porsgrunn. De fortalte at de hadde gode resultater med å gi Ovitrellsprøyter, selv om det vanligvis bare gis under IVF som du så riktig har lest. Ring Helse Sør og fertilitetsklinkikken der. De var så hjelpsomme og så gode. Jeg har ringt dem i ettertid og takket for fantastisk hjelp og barnet jeg til slutt fikk.

Lykke til. Håper dette vil hjelpe for deg også. En dag blir du også mirakelmamma.

hilsen Mirakelmamma

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...