Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hvor lenge eller hvor mye er "vanlig" å pumpe på hvert bryst?Pumper fordi jeg har så spreng. Er redd for å pumpe for mye slik at det ikke er nok til amming.... Noen som kan hjelpe?
PintSizedDictator Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Du bør ikke tømme brystene helt når du pumper, bare nok til å lette på trykket..Videre anbefales det å pumpe så lite som mulig, for det gjør bar esprenget værre... Eg hadde sinnsykt spreng på barsel og pumpet meg, men da eg lot pumpen stå en dag og to så løsnet det av seg selv:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Brystsprengen min gikk over etter noen dager. De første to dagene var det ganske vondt, men jeg gikk rundt i leiligheten med skjell eller kluter i bh'en, slik at brystene kunne lekke hele tiden. Dette hjalp for meg. Og plutselig en dag så var brystene mine myke igjen... og har forsatt godt med melk.
Labbetøs Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Håndmelk/pump bare nok til at det ikke gjør vondt lenger. Det er ikke så mye som skal til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå