Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Kan du hjelpe? Eller noen andre? Jeg er født: 09.10.81 Katten: 15.04.04 Tusen takk! Han er nå på ferie og er ikke kjent her vi er! han hoppet ut av vinduet!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk! Du har så rett så rett! Det er skog i nærheten, og han var der! den dukket opp nedenfor skogen... jeg ropte på han! Han er i fin form fysisk, men psykisk er han helt ustabil! Smyger seg rundt, skikkelig skvetten, tør ikke spise eller gå på do, veldig redd, vil kun være oppe is tua, ingen andre steder i huset.. før var han som en sprettball. Kan du se hva det har skjedd med ham?
nattinatt Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hallo Så flott at det stemte då, og at du fekk katten din igjen!!Og eg ser at han vil roe seg, og bli meir som før igjen.Du, det ser ut som eit dyr har skremt han.Er det nokon med hund i nærheita? Det eg fekk opp på han nemlig. Så blir han bedre til hausten igjen.KLem
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Så flott at han vil roe seg og bli som før! han er på bedringens vei allerede, men merker det er lang vei igjen! det er hunder i nærheten ja, og jeg vet at noen lar de gå fritt når jeg tenker meg om! Han har mistet en klo og blødde litt, mulig han måtte forsvare seg eller løpe og skadet seg. Foreldrene mine skal få seg hun nærmeste fremtid. Kan jeg spørre om du kommer til å se hvordan katten og hunden vil gå overens? Hunden er født 23.05.07 og er av rasen "minicollie" Jeg sover hos katten om natten nå, han er fremdeles urolig. Tusen hjertelig takk!
nattinatt Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Hallo Det ser ut som at det vil gå fint.For den hunden er vel ikkje så stor? Så då tilvenner han seg. For den hunden som for laus på han,er forholdsvis stor, hanhund,og brun,mørkbrun i pelsen.Stri håra. Om du skulle sjå den..Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå