Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei chiquitita :)

Må bare få gratulere deg så mye!!! Hører i grunn ikke til her lenger siden mine tvillinger er 5 mnd, men jeg må smugtitte av og til :)

Du er fantastisk heldig!!! Tips, ta godt vare på deg selv i svangerskapet, slik at knøttene blir der inne lengst mulig. Jeg spydde til uke 20, men det er sååå verdt det!!

Lykke til!!

Hei -

Åhh, må bare være helt fantastisk! Gratulerer :-)

Kan jeg spørre deg om du hadde noen spesielle symptomer under rugetiden? Var det frys du hadde - jeg minns å ha lest det...... Crinone-rester eller noe sånt?

Er selv i innspurten på 1. frys med to gullegg... Klarer nesten ikke vente til testdag onsdag..... Men har ingen god følelse....

Klems

Annonse

Fryseegg ja. Hadde ikke noen spes symptomer i rugetiden, (likt som da jeg hadde et mislykka fryseforsøk egentlig). Men dag 11 hadde jeg litt brunt blod, bare bittelitt, og da ble jeg litt bekymra... Men så tok jeg en test som var postitiv:-) Tre dager etter var den superpositiv.

Jeg hadde heller ikke noen god følelse for dette forsøket, de på sykehuset var så negative og snakka om dårlig statistikk på frys o.l.... Men både det fine firedelte og det to-delte (som hadde vært firecellet) klamra seg fast, gitt! (Legen sa forresten at det var under 50% sjangs for at det "dårlige" egget skulle klare seg, og at de egentlig ikke satte inn sånne egg...)

Lykke til med gulleggene, Lillingønske:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...