Gå til innhold

positiv test?


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

svakt kryss på cb, og svakt positiv på qr. eggløsningstestene er positive...!!!!!!! har så mensen smerter så jeg er så redd jeg skal få mensen! IKM på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu, gratulerer!

Det er veldig vanlig at det kjennes ut som at mensen skal til å komme når man er gravid, men så kommer den aldri likevel:) Positive tester betyr at du er gravid!!

 

Gratulerer så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulere så masse! :-)

 

Du er nok gravid da!

 

Velkommen inn hit! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanligvis står det i de testene at dersom du tester veldig svakt, anbefales det å ta en ny test om 48 timer for å være helt på den sikre siden. Generelt så er en test positiv uansett kor svak den er da ;) Ville kanskje testa på ny om noen dager bare for å sjekke.. (sier ho som tok 4 tester før ho var fornøyd :P)

 

og ang mens murringer: var veldig sikker på at eg fikk mensen eg, magen oppførte jo seg sånn, har lært nå at sånn det kjenner ut når egget prøver å feste seg kan minne mye om pms smerter.

 

Tror nok du er gravid ;) så velkommen her og gratuler!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men testen var veldig klar og se på, den ene streken var veldig klar mens den andre var bare litt svakere. jeg testet midt på dagen så jeg får prøve og teste igjen med morgenurin i morgen tidllig. huff tenk om den er negativ da??:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

testen viste positiv. har også tatt en CB digital som det står gravid på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...