Gå til innhold

DE TOK FEIL!!!!


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

Her er min historie:

 

Var på legevakten i går pga blødninger. Der fikk jeg beskjed om at det var en SA og at jeg skulle vente til resten kom ut av seg selv.

Etter mye mas fikk jeg en henvisning til UL på Ahus i dag kl. 9.30.

 

Hadde det helt j**** i går og i natt, øynene mine var kjempe hovne.

 

Jeg møtte på ahus i dag tidlig og var klar for utskrapning. hadde fastet siden 12 og var KJEMPE sulten og tørst. Det var kø så vi ble sittende og vente i 1.5 time på vente værelse sammen alle de høygravide og nyfødte....Satt med klump i halsen og holdt igjen gråten.

 

Da vi endelig kom inn til gynekologen og satte i gang UL viste det seg at hjertet slo :0) Alt var bra med den lille og jeg er nå 7+6 dager:0)

 

Jeg har ett hematom på utsiden av livmoren som gjør at jeg blør så jeg må ta det helt rolig fremover.

 

Skal på ny kontroll om 1 uke og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast:0)

 

Nå er jeg lykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at det ikke alltid ender med det værste! Gratulerer med at spiren din fortsatt er der, og håper den vil fortsette med det =) Har termin bare noen dager før deg, så vi følger hverandre forhåpentligvis helt fram mot mål =) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så utrolig bra!!!

Det var moro å høre! masse lykke til videre, håper alt går bra ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter:) Jeg er så lykkelig!!!!! Spiren min er sterk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra!

Gratulerer så mye med spire med bankende hjerte, engel24! Hvis ikke jeg husker feil, så hadde vi vel en SA begge to i februar, er så glad for at det ser bra ut med deg nå! Men du var vel bra redd, tenker jeg...

 

Jeg er 11+3 nå, og alt ser bra ut:)

 

Lykke til videre!! Håper det går bra nå, det virker jo slik, da!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at jeg hadde ma i februar, så jeg var kjempe redd..... Men alt er jo bra med spiren så da får jeg bare ta det med ro slik at alt går bra:)

 

Så fint at det går bra med deg og spiren:) Håper du får ett fint svangerskap:) Du skal jo snart over til 2. trimester du. Heldig du er:)

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske utrolig at jeg nesten er ferdig med 1.trimester! Slapper litt mer av nå, var til ul når jeg var i 9.uke og fikk se at alt var som det skulle. Er trøtt og småkvalm, men det er på en måte greit, da får jeg jo tilbakemelding om at alt er som det skal være:)

 

Gleder meg til jeg kan kjenne at han sparker!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror du får en gutt:)

 

Så gøy:) Jeg tror det er en jente som leier magen min i 7 mnd til;)

 

Blir gøy og kjenne spark og bevegelse:)

 

Masse lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ,det var godt å høre. Skjønner godt at du er lykkelig. Er ganske bekymret for å miste selv, etter å ha lest så mye om det her inne. HAr ikke mistet før eller hatt blødninger heldigvis. Får krysse fingrene for alle dere her inne, og satse på at det kommer masse friske babyer om en del mnd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Såå bra at det gikk bra! :-)

 

Og veldig bra å høre at det blødnings historier på denne siden som ender godt! :-)

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en ny post om denne saken. lle gode tanker til Hovedinnlegger..men jeg får så sjokk at de faktisk sier det er en SA uten å sjekke!? Helsenorge my ass..blir så sint. Tenk om det hadde endt med Utskrapning av et levedyktig foster :(((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så posten og svarte:)

 

Tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg ikke maste om UL. Ble KJEMPE sinna når jeg gikk ut derfra selv om jeg var glad var jeg også sint over behandlingen jeg fikk på legevakten.

 

Vi må selv ta ansvar for at ting går riktig for seg og ikke godta alt leger sier bare fordi de er leger.

 

Vi kjenner vår egen kropp best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gode nyheter!!! Leste innlegget ditt i februarklubben om at du hadde mistet.

Så feil kan de ta gitt!!!

 

Lykke til videre:o) Har forresten termin litt før deg. Var på ul i dag og er 8+1:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det MULIG!!!??...

 

Skjønner ikke at leger kan behandle gravide kvinner/jenter på denne måten, blir like paff selv...

 

Godt du fikk UL og alt er i orden da...=o)

 

Masse klemmer...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra engel!

Nå ble jeg glad :) Koselig å høre at det gikk bra likevel selvom det virket som du hadde mistet håpet i går.

Hurra for våre sterke flinke spirer, måtte de bare holde seg der nå og uten noe mer krøll!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hurra for våre sterke spirer:)

 

Nå henger bildet fra UL på kjøleskapet ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at de tok feil! jeg har selv hatt ett hematom inne i livmoren,så ig si ingen blødninger nå. Har nettopp vært på Riks`n og alt var bra. Ble flyttet frem en uke. så jeg er 16+ ett eller annet i stedet.

 

Bra de tok en UL før de satte i gang da.

 

Dette går nok bra skal du se...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...