Gå til innhold

Babytravel Smart - flott som reisevogn:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 uker i Hellas har vi nå virkelig fått testet vognen vi kjøpte for en stund tilbake, en Babytravel Smart:-) Den har funket helt flott i alle sammenhenger, fra flyplassen til strandlivet. Den er god på brostein, som det er mye av i Hellas, mens de som hadde valgt de mindre variantene (pga at de tok liten plass på flyet) hadde små barn som nesten endte opp med hjernerystelse etter å ha blitt trillet rundt med disse umulige små hjulene som mange vogner har.

Denne vognen er ikke den minste sammenslått, men det betyr ingenting i forhold til flyselskapene, for vi sender det som eget kolli uansett:-) Men den er mangfoldig og enkel i bruk, samtidig som den er snerten å se på:-) Fikk mange kommentarer på vognen der vi var, de hadde ikke sett maken:-)

Så etter å ha testet den skikkelig ut, så anbefales den på det varmeste!

Trekket kan tas av og vaskes i maskin, noe som trengs etter at det er sølt solkrem, juice, is og masse annet som lille frøkna har kost seg med på ferie:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den de selger til ca. 2500 hos Reflex? Ser ut som en veldig solid reisevogn.

Har den full liggestilling? Er på jakt etter en god reisevogn da vi kommer til å reise litt mer når poden er 1 år. Hva er vekten?

Vi kommer sikkert også til å sende vognen som egen kolli da det er vedlig få triller en kan ha med inn på flyet. Det er tross alt viktigere å ha en god trille når en først er kommet frem.

Veldig vanskelig dette med vognvalg synes jeg og ettersom gutten vår elsker å være i vogn er det viktig med en god en!

Funker den også greit som en vogn å ha i bilen for så å smette den raskt opp og igjen ut og inn av bil og butikker osv.?

Takker for tipset av reisevogn!

Skrevet

Vi kjøpte den i Sverige på tilbud til 1998,- da den egentlig lå på 3450,- full pris. Den er jo helt lik endel andre vogner, men er Babyproffsens eget merke og dermed litt rimeligere enn andre lignende vogner. Så jeg synes Reflex sin pris er fin:-)

Den er laget som en bag hvor bagen kan justeres i tre stillinger, sittende (og da kan de kjøres helt inn til bordet, også et pluss på tur), så er det hvilende og liggende stilling. Når den står i liggende stilling kommer bena forholdsvis høyt, men frøkna vår på snart 15 mnd liker å ligge sånn. Fotbrettet kan også justeres opp og ned. Den beste stillingen er nok den hvilende, for da har de litt utsikt, samtidig som de ligger godt om de sovner. Vi justerte underveis vi:-) Sittende har de full kontroll på alt som skjer og kan med enkle håndgrep snu sittedelen, også med barnet i.

Hva den veier er jeg faktisk ikke sikker på, men den er ikke veldig tung.

Når den slås sammen kan man både slå sammen ved å ta av sittedelen (da blir den mer flatpakket) eller bare slå den sammen med sittedelen fastmontert (da blir den litt høyere.

Den er enkel å slå sammen og opp igjen:-)

Det er i tillegg kjempegod plass i kurven under - noe som også er et pluss når man er på tur:-)

Skrevet

Glemte å nevne teleskophåndtaket som er supert! Det kan dras langt ut og kan dyttes helt inn til kalesjen slik at vognen tar liten plass for eksempel i butikker, restauranter etc.

Det eneste jeg savner i vognen er sitteunderlag i bomull. Vi bruker et fra en annen vogn vi har (GT) og det er kjekt å kunne ta ut og vaske etter noen dager på stranden etc. Men jeg tror du får kjøpt sånne løse (eks Simo har en ny serie) og så lenge det har hull til 5 punkts seler så burde det passe:-) Verdt å bruke litt penger på!

Skrevet

Hva er målene på denne vognen? Når den er slått sammen, og når den er oppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...