Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hva er det noen som er inn? Må kunne legge ned ryggen.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Maclaren techno xt. Den er helt genial. -Ryggen kan legges flat -kalesje som man kan utvide slik at den blir stooor,og er med uv-filter -kan justere håndtakene litt -liten sammenlagt. Og den er helt SUPER å trille. Har prøvd flere,og dette er den eneste jeg synes er GOD! Lillegutt sitter godt der og trives når han sitter der=)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 jeg har en maclaren techno xt grå og blå/lilla jeg vurderer å selge. den blir aldri brukt så da gidder ikke ha den heller:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hvor kan man se maclaren på nett? Tenker på å se alle finesser og sånt.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 http://www.maclarenbaby.com/gb/index.php?option=com_content&task=view&id=105&Itemid=497 og biteringen.no
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 ble ikke helt riktig link.Du må trykke på buggies også trykke på den modellen du er interesert i nederst der.Da kommer dt opp
mimmizizi Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 pegperego pliko p3 full liggestiling ståbrett bøyle stor kalesje liten samenslått flaskeholder smarte belter osv..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Carena easy er en skikkelig drittvogn!! Den beholdt jeg bare i 2 uker.Den knirka og skrangla i alle kanter.Ja,prøvde å smøre den. Møtte ei på senteret i går,hørte hvilken vogn hu hadde føre jeg så hu.Akkurat likedan den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå