Gå til innhold

I dag blir jeg mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

til en liten valp!

Jau da! Mannen har falt pladask for en valp han fant på finn og han var og kikket på den i går.

Da har vi: 4 ute katter, 1 kanin som løper fritt og får en valp i dag. Bolle i ovnen og ei på 2.

Liv og røre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, da får du ikke barn med allergi i alle fall ;o) Har lest at man ved å "utsette" barna for dyr er sjansen for at de skal utvikle allergi mye mindre...

Lykke til! Jeg har også lyst på valp, men mannen min er ikke like overbevist enda - så får bruke litt tid på å overbevise han om at det er lurt!

Skrevet

hei hei, ja det er ikke bare her i huset som ting skjer altså? hehehe

sambo har to jenter på 5 og 2 år full fart i fra morgen til kveld, å på fredag kommer valpen vår:)

Å med barn i magen (ikke helt i form for tiden, for å si det sånn:( )så har jeg nokk og holde styr på:) hehehe.....

Skrevet

han er sååååååå søøøøøøøøøt!! Har døpt han Bamse!

Han har smeltet mitt hjerte totalt :D Han er helt nydelig, blanding av Bordercollie (bare tegningene på brystet etter den) Flatcoat Retriever (pelslengden der!) og labrador (pels-mykheten). Øynene til en Labrador. Svart med litt hvitt.

Jeg er ..forelsket i det nye familiemedlemmet. han er rolig,ekstremt kosete tilå være så ung og aldeles skjønn.

Har ikke gjort på gulvet enda,var ute i stad..første turen i bånd og han tisset da. Litt sen leggetid på barn i kveld,men nå er det rett rundt hjørnet og da må jeg og Bamse ut en tur etter dubben hans.

Skal legge ut bilder i morgen bare jeg får tømt chippene mine,trenger nye batterier til kameraet først.

Han er så nydelig.. *smeeeelt*

Skrevet

Bare for å svare på det med å utsette barn for dyr for at di ikke skal bli allergiske... dette er HELT feil, det er faktisk motsatt.

di fleste av oss i familien har både allergi og astma og har hatt endel kontakt med spesialister på området.

De første leveårene er di mest kritiske for allergi, arv eller ikke.

Skrevet

Hva som fører til allergi eller ikke vet man faktisk ikke, lærte i alle fall 3.års medisinstudentene av professor på området i vår. Det er mulig at risiko øker når man har dyr, men det er ikke helt sikkert.

Uansett er det en kjempegevinst for barna å leve med dyr, og jeg har hatt katt hele livet til jeg flyttet til Bergen.

Han høres helt nydelig ut, da, så stas for hele familien!

Skrevet

Noen er allergiske,andre ikke. Værre enn det er det vel ikke. Her er hvertfall ingen allergi.

Husker jordmoren min rådførte meg ang kattene vi hadde da jeg fikk Emilie. Hun mente det var sunt for barn å ha dyr i huset,mener ikke ha kuer traskende rundt i stua men hunder og katter.

Uansett,her er ingen allergi bortsett fra katteallergien mannen min hadde da jeg traff han 3 år siden. Nå har vi 4 (og en på vift) katter og han har pr. dags dato null allergi.

Alle er forskjellige..og det gjelder allergier også :)

Skrevet

Ja, helt enig! Det er sunt for barn å vokse opp med dyr! Det er bevist at disse barna blir mer harmoniske og "godhjertede"!!!!!!

HURRA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...