Gå til innhold

høy puls,spesielt når jeg ligger..flere

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt både høy og veldig kraftig puls, særlig i begynnelsen av andre trimester (er 29+1 nå). Jeg holdt på å bli tullete i begynnelsen, for fikk jo ikke sove pga min egen puls! Men etterhvert lærte jeg meg til å tenke at det bare var positivt - at det faktisk er kroppen som gjør en utrolig jobb og pumper alt blodet rundt i kroppen. Straks jeg slo meg til ro med deg og unngikk å la meg irritere, gikk det faktisk bedre...

Ellers går det jo an å prøve avslappende pusteteknikker, for å få fokus på å roe deg ned. Og høre på ipod e.l. på høyttalere, for å overdøve deg selv litt.

Hvilepulsen min nå er ennå litt høyere enn vanlig, men den kraftige bankingen har faktisk gått over nå de siste par ukene, virker det som. (Eller så har jeg bare vent meg til det...)

Hei.

Jeg har også vært noe plaget med høy puls en tre fire ganger, og spes når jeg ligger og slapper av. Nevnte det for legen, og han ville henvise meg til medisinsk poliklinikk... Men hvis det er normalt når man har tvillinger i magen så er det jo greit da, skal nevne det igjen på neste kontroll.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...