Gå til innhold

Da skjedde det meg og...


skytte75:)

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om alle her inne som har vært så utrolig uheldige å mistet de små spirene sine. Jeg har følt så med dere og følt det litt urettferdig her jeg sitter, med ei jente på 9 mnd, og gravid igjen!! Det har til og med vært litt vanskelig å glede seg, siden det ikke var planlagt, og jeg synes det siste året har vært travelt med ei lita tulle... Jeg har shoppet babyklær får å prøve å få de rette følelsene, har tom vært på UL for å begynne å glede meg litt. Der fikk jeg se et lite hjerte som hadde begynt å slå.. Så tre dager senere begynner jeg også å blø. Det har bare vært økende, og vart i et døgn nå. Jeg har ikke noe særlig vondt, men jeg er ganske sikker på at det er en SA. Ønsker dere alle lykke til. Kanskje, kanskje jeg er tilbake om et par dager med et gledes hyl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff a meg. Ikke lett i det hele tatt, jeg mistet også for ca 6 mnd siden. Husk at det er endel som blør litt uten at det har noe å si. Hvor langt er du på vei????

 

Trøste klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så leit! :-(

 

Hadde en SA i vinter og er livredd for at å opplave det igjen! :-(

 

Klarer ikke helt å slappe av før uke 12 denne gangen!

 

Klem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle blødninger er SA,kjære deg. Ta det med ro og se an :) Hadde blødninger sist men hun klarte seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og jeg hadde sinnsyke smerter og masse masse blødninger når jeg mista, tror det er ganske vanlig med smerter hvis det er SA... så lykke til!! håper den overlever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en SA for noen år side.. blødde ekstrem kraftig mens i 6 dager,så ble det koagulert og smertene nesten som rier :( Visste den gang ikke at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...