Gå til innhold

Bringebærkapsler?!!? MÅTTE bare få sagt dette......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare en til bringebærbladtråd. Ser at det er folk her inne som blir sure fordi det stilles spørsmål om bringebærblad, derfor denne tråden.

La folk spørre om det de vil. Det er tusen andre tråder som omhandler de samme tingene her på BIM: Maserier, slimproppen, kynnere, rier, vannavgang, kjenne liv, hvor mange dager igjen, vondter her og der. Og det er helt greit! Ikke alltid man har tid til å søke opp gamle tråder som omhandler det samme, eller at man ikke finner akkurat det man leter etter. Dessuten er det hele tiden utskiftning av folk inne på dette forumet, og det er mange brukere av dette nettstedet, klart mange lurer på de samme tingene.

Nei spør i vei det dere lurer på jenter! De som blir sure for at det spørres om de samme tingene: LA VÆRE Å LESE OG SVARE :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ FLOTT!!

endelig noen som har forstått det

Skrevet

Så enig så enig :)

Her spør vi om hva vi vil, er det noen som ikke tåler det... JA, da får de finne seg noe annet å gjøre, hehehehe :)

Skrevet

skriver under på denne!

og det som ikkje var så interesangt for tre veker sidan er kanskje no akkurat det som opptek ein....

for tre veker sidan var det ikkje aktuelt med bringebær kapslar eller te for min del, og då las eg heller ikkje så mykje dei trådane om det, men no er det aktuelt for meg og då har er det naturlegvis ein del ting eg lurar på...

sånn er der bere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...