Gå til innhold

Har dere begynt å handle noe !?!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope, men har fryktelig lyst :) Skal i alle fall vente til den magiske 12 uken før jeg slipper meg løs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min kom hjem med en liten body i str 50 her om dagen. Synes det var skikkelig søtt. Men forutenom det har jeg ikke begynt enda. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tør ikke ennå. Men har ei mamma som har begynnt å ta litt av. Hun er glad i å strikke, så siden vi får en janaurbaby kan hun bare strikke ivei.Jeg legger ingen begrensniger på henne, hun har jo gledet seg så til dette i flere år... Det eneste er at hun maser litt om fargevalg, og siden jeg ikke vil vite hva jeg får, må hun bare strikke nøytralt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope..

 

Jeg har ei jente fra før, søstera mi har både gutt og jente, så det er så lite som egentlig trenger å kjøpes inn.. Noe blir det selvsagt, men det eneste vi faktisk mangler er vogn og bilsete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt i gang med strikkinga, og har kjøpt ei sparkebukse på salg:) I tillegg kjøpte vi en del bodyer på salg i januar, når vi nettopp hadde begynt å prøve.

 

I sommer skal vi til Sverige, og da tenkte jeg å kjøpe en bæresele hvis det er billigere der. Tenkte å kjøpe BabyBjörn, og det er vel et svensk merke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forresten 11+3 i dag, og har sett på ul at alt er bra. Tør å tro at det kan gå bra nå:) Men ventet helt til forrige uke med å begynne innkjøp og strikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjøpte en nøytral "dress" på tilbud forje uke :) bare MÅTTE ha den ;)

er 7 + 6 i dag :) håper tiden går fort nå snart.. syns de siste 3 ukene har gått såååååå seint :( men men.... det kommer seg vel snart :) bare jeg kommer over det magiske tallet 12 er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt ennå, men blir kanskje noe når vi er på ferie i praha. Det blir min uke 11, rett før den magiske uken som folk snakker om ;) men eg kan jo ikkje gå rundt og frykte at noe vil gå galt hele tiden, tross alt er jo sjansen størst for at det går veldig bra.

 

I verste fall ender noe opp som gaver til venner som får barn, men går sikkert bra ;)

 

Hovedsakelig blir det nok mammatøy eg må starte med, det trengs nok om ikkje veldig lenge. Venter med barnevogn og annet utstyr til slutten, hører litt med familie og sånt om vi får tak i noe brukt/arva, først, siden vi ikkje er sånn kjempe rike akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe før vi runder den magiske 12te uke... Tenkte dessuten ikke å si noe før da, men vi får se.

Men skal ti danmark i uke 11 får vell se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke handlet noe men har begynt å strikke.

Ble ferdig med en bitte liten lue i går :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha! Begynt? Begynte jo før vi startet hekkingen :P Begynte forsiktig da, og etter den positive testen har vi kjøpt litt nå og da. Har fått masse av mamma også, så jeg må nesten lage meg enda litt mer lagringsplass her hjemme for å få plass til alt. Kjøpte en nydelig polarn o. pyret-drakt på lørdag, en treningsdress m matchende body og lue, tre par sokker og en grå treningsdress til..og det var bare på lørdag! Min samboer er nesten enda verre enn meg - er han som kjøper det meste :) Nå er vi 11+5 i dag, og føler meg trygg på at jeg vil komme meg i mål med dette svangerskapet..dersom jeg mot for modning ikke skulle det, så ble vi jo gravide ganske så kjapt første gang, og ville nok ikke ventet lenge med å forsøke igjen. En eller annen liten kropp skal gå med klærne vi har kjøpt; etter all sannsynlighet blir det mitt elskede lille nurk som for tiden gir mamman sin både kviser og kvalme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ville jo helst vente litt med det.... ihvertfall til den magiske uka...............men handle gal, baby syk, og i hormonell lykkerus som jeg er så har ikke helt klart å holde meg unna.

har kjøpt litt nøytralt tøy... :)senge tøy til vogn.. ett par smekker... og så klart gravidsele.. :)

er 8+6 så dette kan bli spennende. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel det meste fra før. Regner med at det meste av klær blir kjøpt nytt, men det skjer ikke før på slutten av svangerskapet. Jeg synes at brukt tøy blir både stivt og rart når det er lagret, så jeg kjøper heller nytt til babyen. I alle fall det innerste.

Vogn, seng, madrass, pumpe, osv har jeg lagret, så det er i orden.

Må etterhvert bestille amme BH, men det er best å vente med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...