Gå til innhold

Kjære vene; Jeg har fått mage allerede!


semma

Anbefalte innlegg

Er bar i 7. uke (men med barn nr 3). Jeg har forstått at det har noe med hormoner å gjøre, som gjør av musklene "slapper mere av"... Har jeg hørt riktig? ..noen adre med lik erfaring? Eller kankje det er 2 der inne!! (Begynte ikke å få mage før rundt uke 10 med 2. mann og uke 15 med 1.mann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Tror det er litt øyet som ser og hvordan du føler deg..

Jeg er 11 uker, og synes ikke selv at det vises. Men jeg får kommentarer fra mange at det synes. Forstår ikke dette, jeg ser det jo ikke selv og heller ikke min kjære ser det! Tror kanskje at andre bare sier det fordi de vet jeg er gravid! Så irriterende. Jeg har aldri vært gravid, så jeg vet ikke når det er forventet å få mage. Trodde det var ca 4 mnd for en førstegang og tidligere for flergangs...

Jeg er godt trent, har egentlig synlige magemuskler. Disse er ikke synlige nå, så du har nok rett i at musklene slapper mer av og slepper magen ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du snakker om. Jeg venter nr 2, og med nr 1 føte jeg tidlig at magen bulte ut, men når jeg ser tilbake på bilder så begynte det egentlig ikke å vises skikkelig før i uke 20.

 

Nå er jeg 8+3 og magen slapper veldig godt av, spesielt på kvelden, men "heldigvis" merker ikke folk dette, ialle fall ikke til den grad at de kommenterer det, fordi jeg har hatt et liten bilring siden sist svangerskap. Men tror at uke 12 virkelig er max av hva vi greier å holde dette skjult =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...