Gå til innhold

Da har jeg gått fra ruger til bløder....

Anbefalte innlegg

og anser dette forsøket som over og ut. Bokstavelig talt.. Har en mann som fremdeles er overbevist om at vi fortsatt kan være gravid selv om vi blør, så tror jeg uansett må ta en test på torsdag for å bare få han til å innse sannheten.

Kjenner at jeg har en stor, tung klump i halsen. Har ikke kommet en eneste tåre enda, og det bekymrer meg. Antar at jeg kommer til å få en stor knekk når jeg skal i en 2-års dag i dag til mitt fadderbarn, hvor det etter stor sannsynlighet kommer til å være masse småunger, og er jeg riktig heldig er det et par stortjukke venninner av mammaen der som jeg ikke kjenner og som vil sitte å klage på hvor tungt det er.

Bekymrer meg litt over at jeg var så forberedt og er så rolig og avbalansert, lurer på når knekken vil komme. Mulig jeg ligger oppløst i fosterstilling i løpet av kvelden en gang..

Nåh - da er jeg iallfall en del av den 70 % som ikke lykkes hver runde, da vil mitt utfall hjelpe dere som er igjen fra uke 25 til å bli en del av en mye lykkeligere statistikk...

Fortsetter under...

Kjære Flippa.

Det var ikke sånn dette skulle gå....

Mannen din reagerte akkurat som mannen min,så jeg testet for hans skyld jeg...Min var negativ,men jeg håper i det lengste at du er en av de som er gravid med blødning...

Ta godt vare på deg selv nå kjære deg.

God klem fra

Hei Flippa!

Ville bare gi deg en stor trøsteklem jeg. Det var jo ikke sånn det skulle gå.... Ta en test på torsdag du, så får mannen din se han også.

Sykepleieren sa jo til oss at en kunne få menslignende blødninger og tak i magen uten at det trengte å bety noe.Og det holder sambo min seg til. Jeg tror ikke han heller vil tro noe før han evt ser en test...

Regner med jeg kommer etter deg ganske snart, jeg har liksom ikke den store feelingen på at dette går så bra.Har jo blødd to ganger allerede,bare litt. Og har magevondt.. Murringer hele tiden, Null pupper som er ømme...

Får håpe at neste forsøk bringer mer solskinn og mer lykke inn i livet ditt, Flippa!

Ønsker deg alt godt!!!

Klemmer i fleng fra

Kjære Flippa, det var trist å høre. Dette var ingen god dag med slike opplevelser nei. Håper du får ut noen tårer etterhvert, det er enda vondere når de sitter fast. Håper solskinn kommer gradevis tilbake ettersom dagene går. Ta godt vare på deg selv nå.

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...