microsoft Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har noen lyst til å finne på noe (lunch/trilletur/picknic) i løpet av uken? Foreslår nytt treff onsdag 4. juli kl 12:00. Møtes vi på ERA, eller skal vi finne på noe annet?
Fia74 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Jeg blir gjerne med på noe på onsdag. Jeg må i så fall ta med meg tre- åringen min, så det eneste som ikke passer så bra er målrettet trimtur. Picknic hadde vært supert dersom det er fint vær, ellers kan vi jo spasere en tur og så gå på cafe? Hilsen Ingrid
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Vi blir også gjerne med på noe, skal vi treffes nede utenfor Era så kan vi se hva vi finner på når vi vet hvordan vaeret ser ut? Hilsen Katja
microsoft Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Foreslår at vi møtes på ERA kl 12:00 og ser det an derfra. Om vi ikke blir for mange, kan vi alternativt trille hjem til meg og kjøpe med oss noe mat på veien. Der har vi jo leker til gutten din også Mika :-) Gleder meg til å se dere!
Fia74 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Ok, da møter vi på ERA i morgen, så ser vi hva vi gjør. Gleder oss! Ingrid
001sofie Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Hei! August og jeg slenger oss på i morgen! Sofie
mariquita Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Hei Victor og jeg kommer også en tur i morgen Laila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå