loviss Skrevet 1. juli 2007 #1 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har vi ventet lenge...følte meg fortapt:s tingen er: Jeg er en jente på 20 og er samboer med min kjære mann på 22. vi har prøvd snart 2 år å få barn. vi lurte en del i begynnelsen hvorfor dette aldri gikk,men fikk selfølgelig vite at vi ikke måtte stresse..osv. Vi fortsatte enda litt til,men ingen nytte:( bestilte legetime til vår fastlege og tok en del forskjellige prøver,også sædprøve fra han da. Det gikk vell to uker så fikk vi vite at hans sperm var ikke levedyktige,ikke en eneste! vi var helt ødelagte,det har vi vert helt fram til den 20 juni. da vi hadde time hos en gynekolog. vi hadde med oss sædprøven som vanlig,satt å ventet å fikk vite at min kjære kjæreste ikke var steril! han hadde ikje så veeeeldi mangen,men det viktigste var at hab hadde:) nå har vi fått innkallelse til haugesund for prøverør. føler meg ganske ung,egentlig veldi uheldig,men også veldi heldig. gruer med en del,men håper på at vi skal få det til med god hjelp. Er det noen her som er like ung som meg som skal det samme? og er det noen som kan fortelle meg hvordan det føles/kjennes ut når di tar ut eggene?... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9736215-endelig-noen-som-bryr-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly29 Skrevet 2. juli 2007 #2 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei Når de skal ta ut eggene, så får du smertestillende som du skal ta 30 min før egguthenting, og lokalbedøvelse i skjeden. Det er ikke det kjekkeste man gjør, men viss du gir beskjed til legen at han skal si fra før han stikker, så tror jeg du får forberedt deg litt. Det med egguthenting varierer fra person til person. Noen kjente det ikke i det hele tatt, mens andre kjenner litt ubehag. Har jeg inntrykk av. Tror ikke du skal begynne å grue deg til det nå, og selve uttaket går unna på 10-20 min. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9736215-endelig-noen-som-bryr-seg/#findComment-9739247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 2. juli 2007 #3 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei Så godt dere får hjelp. Jeg er og veldig ung, er 23 mannen 24. Vi har prøvd å få barn i 2 1/2 år. Vi holder også til i Haugesund, og det er bare positivt og si om de som jobber der. Det er tøft det dere skal gjennom, men også utrolig spennende. Men det er viktig å være forberedt på at det kan ta tid og at en muligens må gjennom mange skuffelse før spiren sitter. Jeg syntes selv egguttak var veldig smertefullt, men de aller fleste syntes det går greit. Må legge til at jeg har lav smerteterskel..Men heldigvis tar det bare 10- 15 minutter. Jeg ønsker dere masse lykke til og bare sprø hvis det er noe du lurer på:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9736215-endelig-noen-som-bryr-seg/#findComment-9739586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå