Gå til innhold

Noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tatt en titt på det kinesiske fødselskartet her på BIM

der står det at du kan "finne ut" hvilket kjønn det blir dersom du tar for deg mnd barnet ble unnfanget og din alder når barnet blir født.

På Babyverden står det samme kartet bare at her skal man ta utgangspunkt i mnd barnet ble unnfanget og din alder når unnfangelsen fant sted.

Det resulterer i at man ved veldig mange tilfeller får foskjellige kjønn ved å samenlikne de to. Det er jo litt rart at det samme kartet har to forskjellige avlesningsmetoder.

Finner jo ut kjønne tidsnok alikevel, men det er jo litt gøy å se på for å se om det stemmer. Men siden de viser forskjellig vil jo ett av dem stemme uansett. Litt rart og ikke fullt så gøy lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... ja har lagt merke til det...er jo litt "spennende" å se hvilken av dem som har det riktige da..

 

Sjekket fra forrige svangerskap og begge hadde rett=o) Har en liten gutt...=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har sett dei er forskjellige jeg også!

 

Prøv en svensk versjon på www.gravid.se

 

Den er veldig enkel! :-)

 

Plotter bare inn datoer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :-)

 

Her på Bim finner man kartet under gutt eller jente forumet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den testen med det kinesiske fødselskartet, der sto det klart og tydelig at det ville bli en gutt. Tok også en test på en annen nettside (husker ikke hvilken), der var det også tydelig at det ville bli gutt. Men vi fikk ei nydelig lita jente:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den svenske siden mener jeg får gutt.. Og det tror jeg også.. Meeen, så var jeg overbevist om gutt helt til tulla kom til verden for snart 4 år siden også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...