Gå til innhold

Noen som vet om en veldig fin lekeplass i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste jeg vet om har ikke så mange apparater og/eller er rimelig slitne...

Skrevet

er ikke så mye lekeapparater da, en sklie på ett klatrestativ og husker, men det ligger så nydelig til, elveparken, musøya.Slitne synes jeg alle lekeplasser er. Ellers så pleier vi å dra i en bhg ikke så langt unna vi da, da får vi alt liksom. Husker ikke hva den heter, ligger på konnerud, ned ved senteret der... Hvor gammelt er barnet da? Det e en lekeplass i Nybyen også, ganske ny, men det er klinumulig for en på 2 f,eks å komme seg opp på sklia selv. Til og med jeg ble svett- må klatre noe sinnsykt og sklia gikk sinnsykt fort.

Skrevet

Hm...kommer ikke på noen jeg. Tror vel jeg ville satset på en barnehage....hvis du ikke mener på dagtid da:-)

Skrevet

Hmm, hvor er musøya? Jeg er jo bare født og oppvokst her hehe...

Den i Nybyen, er den i den delen som er på venstre side når man kommer fra Konnerud? Det ligger nemlig veldig fint til for oss :o)

Skrevet

hahaha og det skal en som IKKE er oppvokst her fortelle deg. morsomt. Hmm etter landfalløybrua, oppover langs elva på høyre side, 5 min å gå fra den kiwi butikken hvis du vet hvor den ligger...

Ja, riktig den med Nybyen. Hvis du bor nedi der så er det jo ikke lange veien til Danvik bhg heller da, der har vi vært og lekt i dag... litt av hvert. Lillegutt elsker klatrestativet og bilen som er der.

Skrevet

Åja, barnehagen på Danvik ja.Jeg og samboeren hadde vårt første kyss i båten der for 11-12 år siden ;o)

Har alltid kviet meg litt for å gå inn på barnehager jeg, føler liksom at det ikke er helt "lov". Er det virkelig fritt frem for alle utenom åpningstider?

Skrevet

Ja tror da det, leker alltid i bhg vi. Der jeg jobbet for 100 år siden var vi kjempe glad for at området ble brukt ellers utenom bhg tid. Det er jo ikke så mange lekeplasser rundt om at det burde være en selvfølge at man kan bruke de bhg som er, Danvik er ihvertfall kommunal da. Kan jeg spørre hvor gammelt barnet/barna er?

Skrevet

Hun er bare 14 mnd, så sklier og disser er litt skummelt, ganske spennende og veldig morsomt ;o)

Skrevet

Den øya oppe ved der Hasco lå får i tiden, en nedslitt leikeplass, men veldig koselig og det er inngjerdet og bare å slippe barna løs. Husker, sklie, klatrestativ, sandkasse, og masse masse mer.

Elveparken på Åssiden er jo også koselig, spes. med dammen og bruene der. Også klatrestativ med sklier og div.

Åh... savner Drammen noen ganger ja.....

Vi har grilla og kosa oss masse på disse plassene i åresvis, men det blei slutt da vi flytta.... Pst... vi reiste fra Sande til disse plassene, så godt likte vi oss der ;o)

Skrevet

Hasco`? er ikke så kjent jeg, bare bodd her i 2 år, kremt

Skrevet

Hehe... Honda. Forbi Gulskogen opp mot Mjøndalen.

Skrevet

jaså lekeplass der også, den må vi sjekke ut. trodde vi snart hadde prøvd alle jeg.... vet du kanskje hvor høytorget er? Der er det nemlig en lekeplass som vi ikke har vært på...

Skrevet

Jeg og mannen min var ute og gikk en kveldstur i kveld og da såg jeg en lekeplass ved Drammen fiskeklubb...der også var det veldig koselig :-) nå er ikke jeg heller så godt kjent i Drammen som min mann som kommer fra her er, men begynner og bli ihvertfall :-)

Skrevet

ehem drammen fiskeklubb vet jeg heler ikke hvor er.. bra vi har flere lekeplasser å lete etter da

Skrevet

du kjører gamle veien mot mjøndalen...også tror jeg det står Sølvfastøya på det skilte man skal svinge ned til på høyre side :-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...