Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg trenger noen råd om valg av farge på OTH bag. Hvilken syns dere er finest og lettest å selge igjen (kommer jo bare til å bruke den i ca 5 mnd så greit å få en ok pris for den etterpå)? Lurer litt på "chocolate", men syns den er litt for rødbrun liksom. Hvilken farge ville dere valgt? (vet ikke kjønn)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 chocolate, garantert, den er i tillegg blitt veldig populær no så tror ikke du vil ha problemer med å få solgt den videre. Og sjekk dette stilige sengetøyet som passer til: http://www.engulknapp.no/PUBLIC/products/841,Apple_Sengetoy_Junior.aspx
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 lekkert.... ja kanskje det får bli brun, er jo også fint til både rosa og lyseblått, men dette retro-sengesettet var jo virkelig kult da!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Ja hadde det ikke vært for at småen er for stor for baggen no så hadde jeg garantert kjøpt brun bag med det retrosengesettet til. Så en i virkeligheten som hadde det til en jente og det var knalltøft.
mammmamia ** Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg synes den brune er kjempelekker, men liker best den mosegrønne jeg..! Den er lekker kombinert med lys rosa og lys blått, men er samtidig dus og nøytral..! Men brun er også rålekker, men veldig mange som har brun vogn da... Den nye bagen kan jo brukes mye lenger enn 5 mnd da, den er stor og romslig..! Ville også sett på Baroque! DEN er snasen, den.!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hva med plomme da, eller er det kanskje litt mer jente enn gutt?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Vi har brun bag og er forelsket i vogna vår:-)
allegodetingertre Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Brun eller mosegrønn, liker begge to godt!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Hadde jeg kjøpt en ny nå så hadde jeg valgt en sprek farge, lime tror jeg. Har valgt svart da. Sportsdelen derimot ville jeg hatt i chocolate; synes den fargen er så lekker, og det er jo sportsdelen man bruker lengst. Jeg foretrekker uansett ulik farge på bag og sportsdel.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 De fortalte på fru lyng at de fargene som selger best er fortsatt sort og blå, så de fleste velger fortsatt tradisjonelt, og det som selger minst er faktisk lyseblå og den oransje. Jeg syns jo lyseblå også er veldig fin, men trenden er kanskje mer spreke farger, som lime etc? jeg syns den brune med mønster på er griselekker, fifties tror jeg det heter. men det er kanskje litt jentete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå