Gå til innhold

farge på OTH bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen råd om valg av farge på OTH bag.

Hvilken syns dere er finest og lettest å selge igjen (kommer jo bare til å bruke den i ca 5 mnd så greit å få en ok pris for den etterpå)? Lurer litt på "chocolate", men syns den er litt for rødbrun liksom. Hvilken farge ville dere valgt? (vet ikke kjønn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lekkert.... ja kanskje det får bli brun, er jo også fint til både rosa og lyseblått, men dette retro-sengesettet var jo virkelig kult da!

Skrevet

Ja hadde det ikke vært for at småen er for stor for baggen no så hadde jeg garantert kjøpt brun bag med det retrosengesettet til. Så en i virkeligheten som hadde det til en jente og det var knalltøft.

Skrevet

Jeg synes den brune er kjempelekker, men liker best den mosegrønne jeg..! Den er lekker kombinert med lys rosa og lys blått, men er samtidig dus og nøytral..! Men brun er også rålekker, men veldig mange som har brun vogn da... Den nye bagen kan jo brukes mye lenger enn 5 mnd da, den er stor og romslig..!

Ville også sett på Baroque! DEN er snasen, den.!

Skrevet

Hva med plomme da, eller er det kanskje litt mer jente enn gutt?

Skrevet

Vi har brun bag og er forelsket i vogna vår:-)

Skrevet

Brun eller mosegrønn, liker begge to godt!

Skrevet

Hadde jeg kjøpt en ny nå så hadde jeg valgt en sprek farge, lime tror jeg. Har valgt svart da.

Sportsdelen derimot ville jeg hatt i chocolate; synes den fargen er så lekker, og det er jo sportsdelen man bruker lengst. Jeg foretrekker uansett ulik farge på bag og sportsdel.

Skrevet

Jeg har brun,kjempe fin;)))

Skrevet

De fortalte på fru lyng at de fargene som selger best er fortsatt sort og blå, så de fleste velger fortsatt tradisjonelt, og det som selger minst er faktisk lyseblå og den oransje. Jeg syns jo lyseblå også er veldig fin, men trenden er kanskje mer spreke farger, som lime etc?

jeg syns den brune med mønster på er griselekker, fifties tror jeg det heter. men det er kanskje litt jentete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...