Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hvordan er det der nede hos dere i månedene etter fødselen ? jeg kniper en del,men alikevel føler jeg at jeg er vid Hvor mange fingre er det vanlig å få inn? Litt flaut spm, men har så komplekser, at jeg klarer ikke ha sex med samboeren 4 mnd etter
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Tror det er veldig individuelt med hvordan man har det etter fødselen. Vi hadde sex første gang 8 dager etter fødsel, det var litt ømt enda, men gikk utrolig bra! Skulle ikke trodd at det hadde kommet en baby ut der for en uke siden:) (jeg hadde ikke sydd noenting etter fødselen da). Jeg gjør knipeøvelser nå og da. Før fødselen gjorde jeg det regelmessig. Min sambo synes ikke det er noen forskjell på før og etter fødsel, og det syns ikke jeg heller!! Om noe, så er det bedre nå! Tror IKKE du trenger å ha komplekser. Bare prøv. Tror det er lurt med åpenhet med kjæresten din om det. Fortell hva du føler, og snakk om det både før og etter sex! (kanskje også under selve akten). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå