Gå til innhold

Er leamus´ene jeg kjenner liv?

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et sånt evig spørsmål - men jeg er sånn i tvil. De siste dagene har jeg hatt samme følelsen som ved "leamus" i magen, på ulike steder. Det kan vare kort tid eller vare en stund og komme igjen flere ganger. Jeg ser at mange beskriver følelsen av liv lik denne - men akkurat nå kom det ganske langt opp på magen, og jeg er bare i uke 20 - skulle ikke tro babyen "rakk" helt opp. Men jeg skjønner ikke hva det ellers kan være, har aldri kjent noe liknende før. Men det minner ikke om bobler som sprekker eller små dult eller noe sånt som jeg hører andre beskriver, bare som milde leamus. Men det er ingen bevegelse som ved leamus. Kan jo nevne at morkaka ligger foran. Noen som vet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9733399-er-leamus%C2%B4ene-jeg-kjenner-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er godt mulig du kjenner liv nå.. jeg er i uke 23 og har kjent liv en stund.. det begynnte sånn som du forklarte, nå kjenner jeg tydelig at det er spark.. kjennes ut som en fisk som ligger og spreller. så vent litt så kjenner du nok at det er liv.=) jeg og var utolmodig. hehe..

livmora di går vell opp til navelen nå, så hvis du kjenner noe under den, så kan det jo være babyn..

jeg hadde også leamus-følelse, men antok at dette bare var livmora som vokste! men som du sier, folk beskriver jo den følelsen når de beskriver liv!

:)

jeg er nå utti 21 uke, og merker sparkene ganske tydelig! er ikke til å ta feil av, så det er nok ikke lenge til du også ligger våken om natta å kjenner en aktiv babis du også!

Ja nå har jeg plutselig ikke lemus lengre - nå som jeg skulle begynne å virkelig kjenne etter og greier. Men jeg kjenner bittesmå dult innenfra innimellom, og tror kanskje det kan være den lille der inne som hilser på. Blir vel mer sikker på om det virkelig kan være det ettersom dagene går. Det er mest ut på sidene, et stykke under navlen - noe som kanskje kan passe med at jeg har foranliggende morkake... Spennende dette!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...