Gå til innhold

30 UKER I DAG!! åssen er formen deres jenter??

Anbefalte innlegg

endelig på 30 tallet! jeg begynner å bli drit lei... selv om jeg p en måte koser meg å! jeg er lei av hormoner som kretser rundt å tar styringa her, at jeg ikke karer å være tilstrekklig optimal mot min datter, som å leke å rulle rundt som hun vil - heldigvis en flink pappa som er meget aktiv med henne nå. Får så vondt jeg, å føler meg så dårlig mor... magen er i veien overalt... kramper i leggene hver natt, å opp-å-tisse greiene er jeg lei :)

folk sier jeg ikke er så veldig stor til at det er nr to, men jeg føler meg som en hest selv. gått opp 6 kilo nå..

kjempe plaget med allergi, å tar så mye medisiner. føler meg rett å slett som en halvdø zombie :)

ellers er det ok assa :) :)

åssen er det med dere ???? klem

Fortsetter under...

Hei :-D !!

Jeg er 29+1, og er jo i min 30 uke :-). Når har du termin da ? jeg har den 17.

Dette er nr 2, og jeg ble stor veldig tidlig. Magen struttet allerede i 3 måned. Magemål ved navlen er ca 112 cm, og SF mål på siste kontroll(torsdag) var på 29 cm.

Jeg plages litt med bekkenplager, men etter første fysio-time sist onsdag, så føles det mye bedre allerede. Men etter en stund i sofaen, setter det i en voldsom smerte i rumpemuskulaturen, særs på høyre side. Og jeg går ikke normalt på mange skritt ;-)

Ellers er jeg i ganske god form, kondisen er særs dårlig, men allmenn er jeg bra. Jeg trives stort sett med å være svanger ennda jeg da ;-) men det er litt kjedelig med 2-3 turer opp om natta på dorunde.

Jeg har også veldig dårlig samvittighet ovenfor datteren min, for jeg klarer ikke å være med på noenting nesten. Ikke løpe,ikke ned på gulvet/gresset å tulle, ikke gå tur(bare korte turer), ikke hoppe, ikke,ikke :P hun er litt lei av sin late/"dårlige" mor hehe. Men heldigvis er faren kjempeflink med henne, og postiv til tross for mitt dårlige humør til tider....

Litt ris: Kramper i leggene har jeg også, men heligvis litt sjeldnere nå, halsbrann, metthetsfølelse av ingenting og lenge, meen desverre enorm sjokoladetrang :-( spiser altfor mye av det..., vondt i føttene/trett i dem (vondt under hælene og midt under), trøtt, liten(ingen) sexlysst :-(

stakkars mann, ja.. ;-)

Heisann! Jeg er 30+3 idag (termin 10.sept) og føler meg fortsatt i fin form i mitt første svangerskap! Magemålet mitt idag ved navelen er ca 108 cm og SF mål sist (den 20.juni) var 26 cm. Har til nå gått opp 9 kg og synes selv det er mye, særlig siden mange sier at magen min er så liten/ser ikke ut som jeg er så langt på vei osv... :( lei av slike mage-kommentarer.

Jeg er ennå i jobb (sommerjobb), men gleder meg til ferie om 1 uke! Etter ferien ser jeg an hvor mye jeg klarer/orker å jobbe, siden jeg har en fysisk tung jobb i høyt tempo. Men foreløpig har jeg heldigvis ingen fysiske plager. Merker kun leggkramper noen netter. I tillegg sover jeg dårligere pga det er vanskelig å finne gode stillinger/må opp å tisse.

Så sliter jeg også med sjokoladesug da....og søtsug på kaker/gjærbakst og brus! Prøver å styre unna så langt det lar seg gjøre da...men er ikke lett!

Men ellers nyter jeg det å være gravid og sommeren! Lykke til videre alle sammen! :)

30 uker idag;) termin 12 sept. :)

her er formen kjempe fin;) ingen plager enda;)

men mye tull med magen, den vil ikke vokse sier JM så skal måle magen i morgen, har den forsatt ikke vokst er det ul.

babyen sparker og snur seg hele dagen;) hehe. den har heldigvis ikke kommet opp i ribbe beina mine enda;)

nå har eg hatt sommerferie leenge og skal ha ferie til den lille kommer;)

spiser på fersken;) Mmmm. kjempe godt:D hehe.

ha en kjempe fin sommer jenter/damer;)

jeg er også i min 31 uke, nå er det BARE 10 igjen=)

jeg synes tia har gått utrolig fort denne gangen, men nå begynner jeg å se mot slutten jeg også..

alt har begynt å bli rimelig tungt og bekkenet klager bare mer og mer som dagene går. mannen min kommer hjem fra offshore denne uka etter 2 uker borte, han kommer til å få sjokk over hvor elendig ting er her med oss hjemme! har bodd med foreldrene mine ei uke i strekk nå for å få hjelp med jentungen på snart 2,5. det har vært godt, men som ho over her sier, så har jeg konstant dårlig samvittighet ovenfor ho..

er 50% sykemldt ut denne uka, så legger jeg inn årene for denne gangen. lurer noen ganger på hvordan denne sommeren skal bli. håper bare ikke bekkenet blir verre, for de siste 2 ukene har det bare blitt værre=(

off, her ble det mye syting...

det er helt herlig å kjenne hvordan det romsterer inni magen og glede seg til å møte det lille mennesket som lever inni der! mannen min har vært helt perfekt igjennom hele denne graviditeten (når han er hjemme da=)) og storjenta mi har blitt så utrolig flink til å gå på do selv, og kle på seg selv, og ta av bordet sammen med meg, og ja ho har vokst utrolig på at mamma ikke kan ha ho i fanget og ikke kan hjelpe ho med alt. blitt skikkelig stor jente som gleder seg til å bli storesøster (selv om det sikkert er litt vanskelig å forstå)

lykke til de siste ukene da damer!

dette greier vi så fint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...