Gå til innhold

må jo spise meg ihjel for å ikke bli kvalm.. :(


3troll blir til 4troll

Anbefalte innlegg

jeg er kvalm når jeg står opp om morningen,.. og frem til jeg klarer å få i meg no mat. Så hjelper det en liten stund,.. så blir jeg kvalm igjen og må spise noe mer,.. og slik fortsetter det gjennom dagen.. uff*

 

flere som er plaga med kvalme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-D

Det samme her, kvalm hele tiden. Vet jo at det skal hjelper å spise lite og ofte men føler jo jeg ikke gjør annet da. Burde vel egentlig gå med en vannflaske og en pakke kjeks i veska hele dagen :-D

Glede meg til kvalmen går over........

Føles som å være fyllesjuk hver dag, bare at det er bedre for da er det hvertfall over på kvelden :-D he he

 

Kjedelig nå når det er sommer og en nesten ikke orker å gå på stranda med barna...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

er ikke direkte kvalm, men mer uggen.

blir kvalm hvis jeg stresser/ styrer litt mye om morningen. og da er jeg skjele glad for at jeg frysen full av saftis. :)

syns at det hjelper godt med saftis eller noe å drikke når formen ikke er helt på topp. :)

Men det er ærlig talt litt avhenighets skapende... ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja saft is hjelper litt ;) har gått helt bort fra fløte is iallefall.. uff'

 

godt å vite at jeg ikke er alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har ikke tall på hvor mange saftis det går om dagen :-D

en liten formue :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også plaga med kvalme...kaster også en del opp.jeg spiser ritzkjeks,har med meg overalt.

Så har jeg fryseren full av saftis....det hjelper...mmmm

lykke til. Håper vi alle kvalme blir bedre snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også plaget med uggenhet, og av og til sterk kvalme hvis det er mye stress, og jeg ikke får spist. Jeg har generelt ikke noe god matlyst, og blir egentlig kvalm og brekker meg hvis jeg tenker på mat. Men må likevel spise annenhver - hver tredje time. Jeg har faktisk gått ned et par kilo siden jeg ble gravid. Tror nok forbrenningen er kraftig forøkt, og det er igrunn bare fint. Ikke det at jeg har hatt så mye å ta av, men noen kilo for mye har det blitt siden forrige svangerskap..

Er i uke 9 nå, så håper bare at kvalmen gir seg om ikke så lenge!!

 

Lykke til allihopa =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...