Gå til innhold

Føler meg så lite gravid..


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

..at det er deprimerende. Har ikke tid til å føle på det,jeg. Har vesla på 2 år og sønnen til mannen min på 7 som er veldig krevende. Mannen jobber hele dagen,inkludert helgen fra morgen til svarte natten så jeg sitter her alene på landet med 2 unger..ingen bil til meg og lite med naboer.

 

Gikk visstnok inn i 8 uke idag ifølge BIM.. merker ingenting lenger. tenker ikke på det engang nesten. Snufs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som du har henda fulle ja!

Men siden du gikk inn i 8. uke nå, så er det sikkert ikkje sååå lenge til magen begynner å sprette ut? Da kommer nok du både å merke det mer sjøl + at andre rundt deg begynner å se og kommentere og spørre mer? ;) til og med småen på 2 år kommer vel om en stund til å se at mammaens mage blir større ;)

 

Uansett om du ikkje ser mye til folk, så kan du jo alltids komme inn her og prate litt baby med oss da - er det en ting folk på disse forumene seint får nok av, er det vel baby.

 

Sett positivt på det, så er det jo fantastisk at du ikkje er så dårlig at du ikkje klarer å ta vare på de 2 andre barna som trenger deg. Hadde jo vert veldig kjipt om du blei sengeliggende, med mannen på jobb og unger i huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...