Gå til innhold

Må bare spørrre jeg...(SA/MA eller voksende livmor)


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Ikke noe hyggelig sånne innlegg, men lurer jo da...

 

Har ikke opplevd en SA/MA før...

 

Men noen som kan fortelle meg hvordan en SA/MA ser ut?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har hatt små blødninger fra dagen etter jeg testet...Har kommet litt blod sånn annen hver dag. og så forsvant kvalmen tirsdag forrige uke og kom tilbake i går. Blødningene holdt også opp en liten stund.

 

Og i dag så har jeg blødd mer enn det jeg har gjort tilsammen så langt... Pluss at nå er kvalmen veldig her igjen...kommer i rykk og napp..

 

All blødningen jeg har hatt er/har vært frisk blod blandet med litt slim/utflod.. Nå har jeg litt vondt i magen, ikke mensenlignende...Har vært noen få klumper men ikke sånn koagulert..

 

Så enten kan jeg nå ha en SA ELLER som jeg tror, at det er livmoren som vokser og at det gjør at jeg begynner å blø.

 

Noen som har noe innsikt... kan jeg være en av dem som blør som en gris i 3 mnd (som sist)?...

 

Masse tanker, måtte bare få det ned...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! så lenge du blør og at det er økende ville jeg oppsøkt lege for en ultralyd og fått sjekka dette. har selv vært gjennom en MA i fjor og hadde kun en nesten mikroskopisk blødning.. men husk at det er vanlig med noe blødninger og at det går bra, men det er ikke noe kjekt så lenge man ikke vet noe hvorfor en blør. du skal ikke begynne å blø for at livmora vokser trodde jeg. ta en sjekk og finn ut!! masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde MA i februar hadde jeg ingen forvarsler på at noe var galt. Ble oppdaget på ul i uke 12,dødt siden uke 9.

 

Nå er jeg gravid igjen 15+3 og har blødd siden uke 8,fikk vite på ul at jeg hadde hematom (blodansamling i livmor). Ved SA så skal du ha sterke smerter også har jeg hørt,en MA kan starte med en liten blødning,eller ingen blødning (som hos meg) eller det kan være en blodansamling som jeg har. Uansett ring lege eller sykehus i morgen for å få en sjekk.

 

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blødninger i forrige svangerskap også, men dette var pga av at jeg ikke visste jeg var gravid og tok piller (ikke p-piller) for å stoppe og starte mens...Under dette så hadde jeg klart å bli gravid...

 

har time hos legen til onsdag, men tenker på å ringe legen min i morgen... Uff, blir en trasig start på ny jobb også...Starter i morgen...

 

Har så langt kommet til at jeg forsatt (kan være) er gravid. Pga har nå løpet av dagen fått større knopper og de har blitt ømme...

 

Skal ikke være lett dette...Men får høre med legen min i morgen, har foraløpig ikke blødd noe mer etter innlegget (kl.17.51) så det lover jo bra så langt...Ikke har jeg noe vondt heller, sånn mensen vondt...

 

Men takk for svar da...=o) Skal ta og ringe legen i morgen og høre hva han har å si til dette...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...