fivel:) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Etter masse strev med prøverrørs i en lenger periode,og da vi mistet tvillingene våre i fjor, kom lille simen til verden igår.. Han døde i armene mine, 21+5 dager... han var en nydelig liten gutt på 456gr og 29cm lang.. Ønsker dere alle masse lykke til fremover med graviditeten klem
Løyyypeeee!! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Så uendelige triste meldinger som kommer... I blant kan man virkelig lure på HVORFOR!!??? Ord blir så fattige og meningsløse... Klem
Vilde78 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Er utrolig lei meg på deres vegne.. Sender dere mange varme tanker...
Mazza** Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Såå utrolig trist!! Verden er urettferdig....sender over mange gode tanker og trøsteklemmer...
tjorven 1 Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Hvorfor er det så vanskelig og urettferdig for noen av oss...?? Huff unner deg ikke dette. Mistet selv i fjor avbrøt i 27 uke pga alvorlig kromoson feil. Hva skjedde med lille simen ? Hvorfor kom han så altfor tidlig? Snakk med folk og håper du har tatt bilder av gutten din KLem i sorgen
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Så utrolig trist!! Verden er urettferdig....sender over mange gode tanker og trøsteklemmer til dere.....
Millerine Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Nei og nei så mye trist som skjer.... Så foreferdelig sørgelig med lille Simen. Alle mine varmeste tanker til dere. Klem
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 ÅÅÅ-NEI!!!! Vet så alt for godt hva dere er i gjennom nå! Ta godt vare på hverandre og gi dere "lov"og rom til å sørge!!!!! Lykke til!!!! Koser og klemmer til dere.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Vil bare gi deg den største klemmen som finnes.. og jeg er bare ordløs.. det er vondt å lese dette.. og livet er bare urettferdig!!! Ta vare på deg selv og bruk tiden med din kjære... så får vi håpe vi hører fra deg igjen.. og jeg vil bare få ønske deg masse lykke til i fremtiden. "Vi bærer ensomme sorger som lever sine egne liv uten ord"
Gøril og Jesper :) Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 livet er jammen meg ikke rettferdig. Huff.. Jeg føler så med dere, og håper dere har noen å snakke med. Sender deg en stor trøsteklem, og vit at jeg tenker på deg.
Høst72 Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Nei, så ufattelig trist å lese. Mange varme tanker og klemmer fra meg.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Uff, såååå trist å lese. Ord blir fattige i en slik situasjon, men jeg føler med dere. Man blir såååå maktesløs. Vi mistet en nevø for 1 1/2 år siden, han ble riktignok født til termin, men døde dagen etterpå. Nå er det viktig at dere fordøyer sorgen og ser framover. Bamseklem fra meg. Klem
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Ord blir fattige i en slik meningsløs situasjon! Livet er urettferdig!! Håper du har mange folk rundt deg som støtter deg og trøster deg i denne vanskelige tiden. Føler med dere..
fivel:) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2007 Takk for all støtte og fine ord fra dere jenter... kommer tilbake med mer seinere når jeg kommer meg til hektene igjen.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Dette var trist lesning fivel... Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men sender deg en god trøsteklem.
Coma Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Så forferdelig! Vanskelig å finne ord, men en stor trøsteklem sendes din vei.
Miss Misantrop Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Så uendelig grusom verden kan være. Ta vare på hverandre.
Marit 75 Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Så utrolig trist å lese Tårene renner her... Håper du har folk rundt deg som støtter opp. Sender deg iallefall en stor klem, og tenker på deg!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #21 Skrevet 6. juli 2007 Dette er ubegripelig trist og urettferdig. Håper dere tar vare på hverandre i sorgen. Sender en god klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå