Ioren Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Tenkte at her finnes det så mye snille damer at det må være NOEN som kan hjelpe meg litt Skal ha dåp i en kirke i Lørenskog, og kommer til å bli ca 30 til middag. Greia er at jeg er lite kjent i området sånn egentlig, har bodd her i 2 år, men ikke akkurat tenkt på selskapslokaler før =P Har ikke mange kriterier, annet enn at det bør være lett å finne, da det kommer en del gjester fra andre kanter av landet. Et annet kriterie er at det skal gå an å lage mat der selv. Skal ha sodd, og tviler på at det er en standard for noe cateringfirma i denne delen av landet... Også gjør det jo ikke noe om det ikke er kjemepdyrt Når jeg søker finner jeg ikke så mye annet enn Losby Gods, og der kan man vel ikke lage mat selv akkurat =P Ikke kan jeg se for meg det er særlig billig heller Takker for alle svar
Tussa og Sofie Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Du har jo skulerud stua da....kanskje litt for "uhøytidelig", Er et gammelt lite hus med 3 små stuer og et lite kjøkken. Koster vel en 500 kr å leie...er utedo liksom, men kankje litt for spartansk for anledningen? Har olavsgård noe da?
Ioren Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Takk for tips, tror nok utedo blir litt dumt, er en del litt gamel folk som skal være med.. Men skal sjekke med Olavsgård Er jo ikke lange biten på motorveien =)
Ioren Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Vi bor på Rasta, men skal døpe på Fjellhamar (samboeren min er Fjellhamargutt )
4barns mor Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hvor gammel er det samboer'n din er? Bodde på Lørenskog før, og kjenner mange fra de traktene.. Kanskje du kan ringe kommunen å høre om de vet om noe? Er helt blank i dag.. He he
Ioren Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 Han er 22, 1985 modell altså =P De bodde på sykehusområdet til han var 5, så flytta de til Fjellhamaråsen (heter det ikke det tro? =P)
4barns mor Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Da vet jeg nok ikke hvem det er.. Han er litt ung. Ta kontakt med Lørenskog kommune, og hør hva som finnes av lokaler til leie.. ) Lykke til.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Vi har et grendehus nede hos oss her da, men jeg vet ikke om de leier ut til andre enn beboerne i borettslaget. På Skedsmo senter vet jeg det er utleielokaler. Vi prøvde å få tak i vi også, men til en bursdag da. Fant liksom ikke noe særlig i området her vi bor, jeg. Det er ikke noe på Triaden da? Kanskje hotellet leier ut noe?
wimbom Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Hva med Mortens Kro? Ligger riktignok i Nittedal kommune, men det er jo bare "rett opp i lia" fra Lørenskog! ;o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Hør med skoler eller barnehager f.eks! Hva med hjemme hos samboers foreldre?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Skårer Gård er nydelig! Ligger rett ved Skårer Kirke. På mottatt side av Triaden liksom. Hadde konfirmasjon der, og får fint plass til 30 stk. Ellers har du jo Vallerud Vel eller Røde Kors barnehagen på Fjellhamar (ligger i baken oppover mot Grønnlia).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå