Gå til innhold

andre som har testet med clear blue?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok en clear blue test i går kveld. Kom fram et tydelig pluss tegn med en gang, men etter disse 2 min var det nesten helt borte. Etter 10 min syntes ingen ting... Om jeg er gravid så er det veldig tidlig, 3+3.

Hvordan skal jeg tolke dette?Har dette hendt noen av dere andre?

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! ta en til så er du sikker!! lykke til... tvi tvi. tror du er gravid siden det viste et pluss tegn med det samme............ men jeg hadde tatt en til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i går på dagen å fikk akkurat samme resultat som deg.Brukte clear blue jeg også.Først var krysset tydelig å så forsvant det.Men det ble ikke helt borte,jeg kan se det hvis jeg ser veldig nøye.Jeg skal være hvis jeg er gravid 3+1..Utrolig godt å lese innlegget ditt for jeg lurer også fælt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så tidlig i vangerskapet tror jeg det er derfor pluss tegnet blir så svakt, vil tro at dere er gravide :0)

Det står jo på pakkningen at man kan teste fra uke 3, men at da kan krysset bli svakt...

Jeg testet for en uke siden, med clear blue, var 4 uker på veg og krysset kom med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg noen ekspert på testing akkurat, men hadde en sånn test sist jeg ble gravid. Da leste jeg et eller annet sted, at disse testene kan vise et feilaktig negativt resultat, men at de ikke viste positivt resultat dersom dette ikke stemmer.

Aller helst skal man vel bruke morgenurinen når man tester så tidlig, men jeg tror nok du er gravid! Ville ventet til nærmere IKM og testet på nytt for å være sikker jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tok en slik CB vanlig to dager før IKM- og streken forsvant da også ! Ble helt desperat og kjøpte en slik digital samme dag- den lyste GRAVID!

Tok en CB vanlig en uke etter IKM bare for å sjekke for sikkerhets slyld og den var knallblå...

SÅ du kan godt være gravid:) Mitt tips- ta en digital test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trenger ikke den digitale mer hcg for å slå ut? jeg kan jo kjøpe med meg en pakke av hver.. jeg er ganske desperat ja.. så først krysset og ble kjempe glad.. så ble det bare sakte men sikkert borte... blir så fortvila... men blir spennende å se i morgen om jeg er det :)

spennende :) håper at den sitter.. er i 17 pp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er unormalt at krysset i alle fall blekner... det gjorde det for meg også etter å ha fått et klart og tydelig kryss lenge før kontrollstreken kom til syne... Og jeg er i alle fall gravid :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...