Gå til innhold

Hvordan oppfører den blivende pappaen seg?


vårina

Anbefalte innlegg

Min kjære har snudd helt om...fra å ikke helt vite hva han ville til å være kjempe glad:) Heldigvis så går det og ann...vi har ikke hatt det så bra på lenge.Nå er han mye mere flinke til å snakke om sine tanker og følelser.Vi har fått høre at det er viktig å jobbe med forholdet(særligt når en ska ha tvillinger).Ingen av oss vett hva det innebærere...men vis vi kan fortsett å snakke med hverandre om alt så går det nok bra.

Er selv veldig bevist på å ikke klage å syte for mye...prøve heller å se det positive i ting som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi klarte jo å bli gravid da det passet aller dårligs, han skal begynne å studere og jeg har akkuratt begynt i ny jobb.Mye pengebekymringer..

Til tross for dette er han super glad, passer på at jeg har det bra til alle døgnets tider, hjelper virkelig mer til med alt.

Ringer for å spørre om alt står bra til når han er på jobb :)

Han gleder seg enormt.

Han har sagt at det er tidlig (va har vært sammen sanrt 1år, men hadde uansett ordner med bryllup til neste år før denne nyheten)Men jeg vett at vi ikke syns det er for tidlig, med verken bryllup eller barn, han er vell mest bekymret for hva "mamma" vil si.. hehe.

Uansett, vi gleder oss stort, og hadde blitt KJempe lei hvis noe galdt skulle skjedd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min blivende pappa oppfører seg ikke helt etter drømmen for tida.. :(

Jeg har to barn fra før, med annen pappa, og han jeg er sammen med nå vil helst at jeg ikke nevner noe fra "mitt tidligere liv" i det hele tatt. Jeg kan forstå at det er trist å høre meg snakke om det , men det faller seg jo litt narurlig å snakke om og sammenligne tidligere svangerskap når man er gravid igjen .... synes det er vanskelig... fikk null søvn i natt , ingen av oss var særlig glade når vi la oss... klarte liksom ikke å finne løsninga, så nå er han fornærmet eller hva enn påmeg og jeg er oppgitt... :(

 

Sitter her i et vikar oppdrag og aner ikke hva jeg skal gjøre.. vil hjem og gjemme meg under dyna..kvalm og dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:-)

 

Mannen min er så vant til at jeg går gravid at det er ikke noen forskjell! :-))

 

Venter vår 5 i februar! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann går rundt og er skikkelig sympati-gravid. Kvalm og uggen og oppblåst i magen. Er det mulig sier jeg bare. Sist jeg var gravid la han på seg i takt med meg, men bare det at han får jo ikke en naturlig vektnedgang ved fødselen.. hehe.. synes det er litt komisk jeg da. Men merker godt at han ikke synes det er like spennende, og han er ikke fullt så oppvartende som ved 1. svangerskap.. men det er vel helt naturlig. Heldigvis er jeg litt mindre kvalm nå enn sist også, så jeg greier meg for det meste på egen hånd! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hele har nok ikke synket inn enda.

 

Men når magen kommer, og han får se på UL i uke 18, DA tenker jeg det blir andre boller..

 

Dette er min andre, så jeg tar det ikke såå tungt at han ikke er i like mye ekstase som meg..

Men jeg finner det litt rart at han ikek tenker mer på det, iom at dette er hans første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...