rødhetta...- Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 er det mange her som har blitt gravide med pergo? jeg har hatt en pp med pergo nå og jeg er på dag 24.. pleier alltid og få ømme bryster og kviser i disse dager før tr, men det har jeg ikke nå, har vært oppblåst i magen en liten uke,og har mens murringer idag, føler meg uvel og lurer på om det er pergo bivirkninger...har 27 dagers syklus normalt..
Miraluca Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 eg er gravid nå, etter trippel dose med pergo. Oppblåst som bare det, ømme pupper og uggen i magen.. som regel sånn pergotime har fungert på meg, har eg hatt bivirkninger de 5 dagene eg tok de + kanskje dagen etter, maks 2 dager etter, men aldri lengre. Kanskje inviduelt men....eg vil ikkje tro du har bivirkninger etter det så seint... hvis du er 3 dager før ikm, så kan du jo forsøke å teste alt idag eller imorgen, mange av testene slår jo ut allerede 5 dager før ikm, hvis du er så nysgjerrig som eg ville vert seff ville tatt en test snart ihvertfall!
rødhetta...- Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 måtte du ta flere kurer før du lykkes? jeg trodde kanskje jeg hadde denne oppblåste magen fordi jeg hadde spist pergo, tør ikke håpe så mye fordi jeg har mens murringer,husker du når du fikk ømme pupper?
Miraluca Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Eg tok først en enkel kur, og en dobbel, uten eggløsning i det hele tatt. Så en trippel, og vips, positiv test. Tok eggløsningstest for å finne ut når eg hadde eggløsning. Sånne murringer har eg hatt siden..uhm..en uke etter eggløsning tror eg, er fremdeles ikkje over ennå, er nå i min 6. uke. Fikk ikkje ømme pupper før starten av uke 5, altså etter at mens skulle ha kommet, men vet mange får det mye tidligere, mange som sier her at det var det første de merka det på. Eg trodde egentlig mensen kom eg, for kroppen min oppførte seg liksom som den alltid gjør når mensen er på vei, litt halvuggen, småvondt i magen, helt normal pms smerter liksom (ikkje veldig harde smerter, men det har eg sjeldent ved mens uansett..) Skjønner godt at du ikkje tør å håpe ennå, det gjor ikkje eg heller, første testen eg tok, tok eg vel 3 dager før ikm, den ble positiv men veldig veldig svak...så eg visste ikkje en gang om eg turde stole på den. Så de neste 3 dagene tok eg en ny test hver dag sterkere og sterkere positiv.. eg er nok litt håpløs sånn, men eg anbefaler deg virkelig å teste deg, er mye tryggere det enn å prøve å analysere kroppen for symptomer. Tross alt....tenker at siden du går på pergotime, vil du virkelig virkelig bli gravid, og det er jo en kjent sak at hvis en ønsker seg noe veldig veldig høyt, er det mulig å "lure" kroppen sin til å få gravid symptomer uten å være gravid. Vet jo ikkje om dette kan være tilfelle hos deg, men det var ihvertfall en av grunnene til at eg ikkje torde å sjekke symptomer på graviditet hos meg sjøl, fordi eg er ganske sikker på eg hadde tolka det meste som tegn på graviditet ei stund...ville det jo så gjerne! Men hold ihvertfall motet oppe, for det er jo slettes ikkje usannsynlig at du har ei lita spire i magen Si ifra når du har testa da! Nå ble eg nesten like spent som deg
rødhetta...- Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 ja jeg skal teste i morgen, har som regel de samme symtomene fast hver gang. men nå er alt annerledes, trodde kanskje det var pergo som gjorde meg sånn, jeg har vært gravid tidligere og mener det var magen jeg merket det først på, oppblåst og stinn..tusen takk for svar,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå