Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen maimammaer som vil dette.. Vi hadde jo to treff når babyene lå i magen, så det hadde vært gøyalt å få til et nå også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia_I Skrevet 1. juli 2007 #2 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg var ikke på gravid-treff, men blir gjerne med dersom det blir maibaby-treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne77 Skrevet 1. juli 2007 #3 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg var heller ikke med da jeg hadde stoor mage, men blir også gjerne med på et Oslo-treff for maimammaer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Del Skrevet 2. juli 2007 Er med på treff, men reiser på ferie nå straks og blir borte litt over en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som har noen forslag om tid og sted.Nå reiser sikkert mange på ferie da, men håper jo at så mange om mulig har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia_I Skrevet 5. juli 2007 #6 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor i byen bor dere? Grünerløkka er nærmeste cafested for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå