Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillegutt er 4 uker nå. I natt fikk han mm på flaske, for jeg hadde drukket litt vin. Hadde pumpet masse mm på forhånd, så han fikk flaske. Han spiste masse, ca 2 dl til hvert måltid. vanligvis er han våken kl 12, 2, 4, 6 og 7-8, men i natt sov han fra 12 til 3, så spiste han igjen kl 6, og kl 9.30. Utrolig deilig med litt mer søvn! og nå gikk jo matingen mye fortere, vanligvis spiser han 30-45 min hver gang...

Kan jeg gi ham flaske på natta sånn som i natt? han virket mye mer fornøyd også, fikk jo mye mer mat, og sovna som en stein igjen med en gang han hadde spist!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9732085-flaske-p%C3%A5-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg syns du så absolutt skal gi han på flaske om natten viss det gjør både deg og han meir fornøgd. Dessuten får du kvile meir nokke som er kjempeviktig for å produsere nok melk. Merka det selv med min vesle jente som er 8 uker no. Alle helsesøstre osv maste om at eg måtte BARE amme, blei jo heilt utslitt for jenta mi ville ha puppen så og si heile tiden. Så kvar kveld gir eg henne flaske og då eter ho 2-2,2 dl og sover heile natten:D Alt frå 6-10 timer. Og eg er uthvilt og glad! Viss du orker kan du jo stå opp ein gang iløpet av natten å pumpe deg, det gjorde eg i begynnelsen men no sover eg hele natten og då eg står opp i 6 tiden om morningen så pumper eg meg, får ut ca3 dl då og så får godjenta suge ut resten siden eg sliter veldig med tette melkeganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...