Gå til innhold

Er der noen her som må ta det helt med ro?

Anbefalte innlegg

Er gravid med tvillinger ..har hatt en del blødninger ..må derfor ta det med ro. Begynne allerde å bli "lei" av å ikke kunne gjøre stort.

Burde selvfølgeligt bare kost meg..men eg e en person som skjelden sitter i ro 5 min av gangen..hihihi

Komme sikkert godt med når tvillingene er født:)

I mellomtiden så blir det lllllaaanngggeee mnder fremover.

Sorry jenter..måtte bare få det ut...er overlykkelig og glad for hver dag alt går bra.

Gjerne eg skulle fått meg en nye hobby:)

Ha en fortsatt strålende dag!

Fortsetter under...

Gratulerer med tvillinger! Artig, men det blir nok mye å gjøre...

Jeg er i utgangspunktet ganske bedagelig anlagt, men det er forskjell på å sitte i ro fordi jeg har lyst til det og å sitte i ro fordi jeg må... ;o)

Hva med å begynne å strikke?? Det er jo ganske artig å ha noe hjemmestrikket til englebarna, og siden du må strikke to så får du jo tiden til å gå den stunden...

Kan forresten anbefale å lese "Den tidsreisendes kvinne" av Audrey Niffenegger. Jeg har grått og smilt meg gjennom boka (det skal vel sies at jeg er mer følsom enn normalt for tiden, og det er slett ikke sikkert at jeg har grått så mye hvis jeg ikke hadde vært gravid, men uansett verd å lese...) Ellers er bøkene om Damenes detektivbyrå nr 1 av Alexander McCall Smith veldig fine - de er bare hyggelige liksom...

Sånn - da har du litt og gjøre framover :)

Tusen Takk for koseligt svar:)

Skal få tak i bøkene du anbefale. Har faktisk begynt å strikke litt..min mor komme i neste uke..da skal hun ha med litt forskjellige oppskrifter.

Ser du også har termin i januar...hvordan går det med deg?

Følsom ja...forstår hva du snakker om..hihihi

Kjæresten min blir til tider litt oppgitt tror eg:)utroligt hvor lite som skal til før eg blir rørte.Er så heldig å ha 8 fantastiske tante barn som eg har fult tett hele tiden. Alt som skjer i deres liv er blitt helt utroligt forsterket.

Ikke tvil om at barn er en velsignelse. Er utrolig heldige som venter to slike mirakler..snufs..(ble litt rørte nå):)

Hei hei. Jeg venter og tvillinger :-) men er kommet en del lengre enn deg:-/ Er i min 27 uke nå:-) Men har også fått streng beskjed om å holde meg i ro. Ikke gjøre husarbeid! Er 100% sykemeldt, som er vanlig nå for tvillingsvangerskap. Men det har med at ikke livmorhalsen skal bli for kort tror jeg, at de små ikke skal komme før tiden. Så jeg vet hva du snakker om. Har løst å gjøre såååå mye i dette fine været!!! Men må vel høre på dem som vet best. For det er jo verdt det:-)

Jeg leser mye, broderer bilder som vi skal ha på barnerommet:-) pusler pusslespill:-) hehe!!!! Mens min kjære forlovede må ta seg av husarbeidet. Han er kjempeflink!

Uansett, du får ha lykke til videre i svangerskapet ditt :-) kos deg masse!!! Du finner alltids noe å bedriv tiden med;-)

Heldigen deg:) som er kommet så langt...hiihiii

Hvordan har det vært for deg disse mndene?

Har du kontakt med andre som venter tvillinger?

Min kjære er blitt kjempe flinke i huset og dette er bare starten så han blir en mester til slutt..hihi.

Masse lykke til videre i svangerskapet!

Mndene har egentlig gått ganske fort. Hadde en blødning i begynnelsen av svangerskapet, var ca 1 mnd. Og fikk komme til tidlig ultralyd, og der såg dem 2 hjerter som slo :-) Vi ble sååå sjokkert!! Var forberedt på det værste. Men dro hjem lykkelig!!!:-) Moren min hadde drømt dagen før vi skulle i ultralyd, at det var tvillinger. Har en del tvillinger i fam. Og jeg ble den heldige :-) De 3 første mnd gikk jeg ned ca 4-5kg pga veldig dårlig matlyst, men har ikke kastet opp en gang:-) heldig der!! Uten om det så har jeg vært i kjempe form!! Ingen problemer. Men kjenner nå at ryggen begynner å verke, og regner med det blir verre etterhvert:-( når jeg blir tyngere. Er like mange kg nå som jeg var når jeg ble gravid:-) Men det er vel nå det sier pang!!! Hehe:-)

Har ikke noen kontakt med noen som venter tvillinger, bortsett for dem som er inne her da. Men ei nabo her jeg bor har fått tvillinger, så hun har jeg snakket mye med.

Hvor bra at du har en samboer som hjelper deg :-) Det hjelper masse på!!

Tusen takk for lykkeønskning:-)

Annonse

Jeg har det fint nå - har ikke trodd noe på den magiske grensen før og etter 12 uker - men jeg er faktisk i mye bedre form allerede etter å ha tippet over i helgen. Jeg har vært mye kvalm, men i helgen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt (unntatt etter å ha spist to store amerikanske pannekaker med masse smør og lønnesirup på - men det har nok ikke noe med graviditeten å gjøre tror jeg... ). Litt dårligere igjen i dag, for jeg spiste ikke ordentlig frokost i dag - og det straffer seg fortsatt...

Men, jeg er ganske lykkelig i dag, for jeg fant noe tilnærmet likt grovbrød i butikken i dag, gleder meg allerede til frokost i morgen :)

Hvis du lurer på hvorfor det er så spesielt å finne grovbrød er det fordi jeg er i Japan med jobben, har vært her i over tre uker nå, men skal hjem på torsdag - endelig!! Hjem til mannen min, grovbrød og leverpostei!

Lykke til med "i-ro-sittingen"! Si fra hvis du trenger flere lesetips!

Hilsen lesehesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...