Gå til innhold

hmm symptomene ser ut til å forsvinne


-Diddelidu- med spire!!

Anbefalte innlegg

i dag merket jeg plutselig at jeg ikke er øm i puppene lengre.. har vært det helt siden jeg ble gravid! hvorfor er det plutselig borte?? kan det være tegn på abort?? har ikke hatt så mange andre syptomer enn dette.. noen med lignende erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan berolige deg med at symptomene ofte komme og går.

Er selv gravid med tvillinger og kjenne nesten ingenting..var på ul igjen på fredag og der var det fult liv:)

Snakket med legen om mine bekymringer ang lite symptomer og han sa at det oppleves forskjelligt for hver person.

Har du hatt blødninger eller vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig er puppene ømme, plutselig er de ikke det. Sånn er det ihvertfall hos meg, og jeg tror du kan ta det helt med ro, det er nok helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det samme skjedde hos meg. Gyn. sa at alle svangerskap er helt forskjellige. Så det er helt normalt at dette kan skje. Hvis du titter noen sider tilbake, tror jeg du finner noen innlegg om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet at symptomer er forskjellig fra person til person.. men det er liksom så merkelig at ømheten i puppene plutselig forsvant i dag, de har vært ganske ømme konstant mens jeg har vært gravid..

har gått nattevakter hele helgen og er redd for at det ikke har vært helt bra for fosteret. men noen som vet hvor lenge etter man mister symptomene forsvinner?

har ikke hatt blødninger eller vondt, kommer det med en gang man mister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt sånn jeg også. Brystene er ikke ømme mer, ikke er jeg kvalm og jeg er heller ikke så overhengende trørr. Vært veldig redd i helga for at jeg har hatt en MA. Men jeg synes liksom at magen vokser litt, så da tror jeg at alt er ok. Fremdeles er den ikke synlig, men kjenner at det strekker og utvider seg. Dere som har opplevd MA, var alle symptomerborte lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg forsvant ømmeheten i puppene over natten. Men det var visst helt normalt at det kan skje. Ifølge gyn. Det har ikke kommet tilbake til meg. Kan kjenne de er litt ømme noen ganger om jeg klemmer på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg for dine nattevakter. Vi skal jo leve helt normalt så lenge en ikke har noen problemer som blødninger,vondt osv...

Mistet for en stund siden..og da forsvant symptomene etter mange dager med vondt og blødninger(hadde også fått bekreftet det).

Ta kontakt med legen i morgen..slik at du slippe å være så bekymret.

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skulle jo ikke ha så mye å bety med et par nattevakter skulle en tro.. får vente å se litt om symptomene kommer tilbake. er 7+0 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som å lese noe jeg kunne skrevet selv Lofotfrua !

Synes ikke jeg husker det gikk så brått over forrige gang, men for all del, det er 7 år siden, så jeg husker ikke lenger alt...

Fristelsen er stor til å bestille en privat ul, siden det store MA- spøkelset lurer litt hos meg også. Vil jo så innmari at alt skal være bra!

Er 8+6 i dag og magen er absolutt synlig..

(Det ville jo vært for j... om jeg bare var blitt feit! ;)

 

Huff huff, jeg vet ikke hva som går av meg, men jeg bekymret meg ikke så veldig forrige gang. Det står så mange steder at de fleste opplever å abortere minst en gang, og dette er min andre (og siste tenker jeg) og jeg har aldri hatt en abort. Men ærlig talt, det trenger jo ikke skje da!

Jeg tror jeg må begynne å snakke litt positivt-hardt til meg selv!...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så fælt å være så engstelig. Jeg klarer ikke å være glad og positiv når jeg blir usikker på om "mini" ennå er der... Jeg er 11 uker i dag. Ble skikkelig lei meg i går, så redd for at det skal borte siden symptomene er borte. Skal ikke til Ul før om 5 uker. Jeg strever følt med å holde motet oppe og det å la være å tenke på at noe er galt... Det er mulig jeg får en jordmortime i dag, skal bli godt å snakke med henne, men også godt å være inne her å se hva andre strever med. Vi er jo i samme usikre båt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...