Gå til innhold

Offa...


Gjest

Anbefalte innlegg

Off..jeg må bare klage litt, fordi jeg synes så synd i meg selv..selv om hele greien i utgangspunktet skulle være hyggelig. Jeg er invitert i middag i dag. Var egentlig invitert i går, men da var jeg så kvalm og dårlig at jeg måtte ringe og spørre om vi kunne utsette det til i dag. Men formen er jo ikke det spor bedre i dag, sukk...men nå MÅ jeg nesten gå, hvis ikke kommer jeg til å bli ødelagt av dårlig samvittighet. Å invitere en gravid frøken som ikke er over kvalmen enda, på middag, er ingen god ide. Skullle så ønske jeg kunne utsette det til formen var bedre.

Føler meg ussel som klager på noe som kun er ment som en hyggelig greie, men middagsbesøk er lissom det siste jeg kan tenke meg i dag! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt ka du meina, d frista ikkje i det heile tatt å vere me på selskap når formen ikkje e heilt oppe å går. Men eg tru eg hadde ringt og sagt at eg ikkje e i form. Dei vil skjønne når dei får vet på at du e gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid så fristende å gå på besøk hvis formen er litt dårlig nei..

 

Hvis du føler deg skikkelig uggen, må det jo være lov å melde avbud? ..

 

Forstår godt hva du mener, man vil jo ikke såre noen heller; men det er viktig at du tar hensyn til deg selv og, ikke sant?

 

Uansett ønsker jeg deg en god dag:) Håper formen kommer seg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Jeg får nok bare bite tennene sammen og hive meg rundt så jeg kommer meg avgårde. Skulle nok helst meldt avbud, men det er bare meg også hun jeg er invitert til (en på jobben) og hvis jeg ikke kommer da, så lager jeg meg sånne sykt overdrevne bilder i hodet om hvordan hun sitter og gråter over maten hun har laget.. Huff.. Kommer til å ødelegge nattesøvnen min, og det er det ikke verdt. Tenker heller at jeg får ta en tidlig kveld. Ha en fortsatt strålende søndag dere som kan kose dere i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...