giggsy Skrevet 15. juli 2007 #76 Skrevet 15. juli 2007 Leander er da et helt vanlig navn, kan ikke se at det skulle skjemme noen. De andre navnene du ramser opp derimot, ganske håpløse. o_O
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #77 Skrevet 15. juli 2007 Ja fysjameg, skarre-r er fæle greier ass!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #78 Skrevet 15. juli 2007 Hvorfor er det viktig med navnedag da? Har selv navn med navnedag men kunne ikke brydd meg mindre om jeg ikke hadde det.
tottelott Skrevet 15. juli 2007 #79 Skrevet 15. juli 2007 He he. Kjære deg, Alvarin er bare så grusomt. Det minner litt om magesyre nøytraliserende middel. He he
jordbærsjokolade Skrevet 15. juli 2007 #80 Skrevet 15. juli 2007 På slektstavlen min er det en (dame) som heter Gønner, det er stygt det:)
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 15. juli 2007 #81 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er egentlig helt sjokkert!På de 12 årene min sønn har hatt navnet Alvarin, har jeg ALDRI opplevd og få høre at navnet er stygt!Spesielt, ja!Men ikke stygt! Men her er det fritt frem til virkelig å hakke ned på andre, som velger litt utenom normen. Desverre har min sønn vært inne på disse sidene og sett hva enkelte får seg til og skrive (jada, det var uten min vitende, for jeg hadde aldri latt han se noen av disse kommentarene..). Gjett om jeg hadde en sønderknust gutt i flere dager!! Fordi man kan gjemme seg bak en anonymknapp, så tror enkelte at da kan man tillate seg til å si akurat hva man vil!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #82 Skrevet 15. juli 2007 Nå må du roe deg ned, Østerdøl! Klart du ikke har hørt noen si at navnet er stygt - MAN SIER JO IKKE DET TIL MOREN TIL UNGEN! Og det må for søren meg være greit å skrive hva pokker man vil om hvilke navn man vil inne på en GRAVID-side uten å ta hensyn til hva en 12 år gammel gutt måtte synes om det!
Gkm1 Skrevet 16. juli 2007 #83 Skrevet 16. juli 2007 Smaken er som baken: TODELT! Synes alle bør få kalle barna sine hva de måtte ønske, selv om jeg ALDRI kunne brukt slike navn på mine barn. Min beste vennine's sønn heter Ruben! Dette er et grusomt navn etter MIN mening, men HALLO det er ikke mitt barn! Navn er en ting man blir vant med enten det er vanlig eller uvanlig. Jeg slet så lenge med å finne navn til min sønn at han holt på å bli hetende "lillemann".... Og det bare fordi JEG forbindte alle navn til ulike menn jeg kjente eller viste om som jeg IKKE likte personlig. Dermed kunne jo ikke min sønn hete noen av dem. Mine barn skal ha personlig navn som jeg liker og som passer dem. Om de uvanlige eller vanlige blåser jeg en lang i!!!! SÅ DET SÅ
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #84 Skrevet 16. juli 2007 Å herregud!? Er nesten verre enn: Martin Andreas Jonas Tobias Adrian Magnus Henrik Emil Elias Sebastian Fredrik Oliver Thomas Marius Kristian Ole Markus Særlig Adrian, som ofte blir brukt som pseudoym til Djevelen selV! Hvem kaller ungen det?
Løvebakken Skrevet 16. juli 2007 #85 Skrevet 16. juli 2007 Helt enig! Støtter deg fullt ut! Navnet skjemmer ingen.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #86 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er nysgjerrig på å høre hva du synes er fine navn, du som synes helt normale navn som Martin, Fredrik, Jonas og Sebastian, er grusomme...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #87 Skrevet 17. juli 2007 Det er vel bra at vi har forskjellig smak, hvis ikke hadde alle hatt navn som Ole, Per og Kari. Smaken er som baken - delt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #88 Skrevet 25. juli 2007 enig at de der "nye " navnene er grusomme, men det som er VERST er at folk fortsatt kaller ungene sine Andrè!!! kim andre, stig andre, osv.. det er så JÆVLI stygt! for det første er det femi, men for det andre så er det helt utroli for fantasiløs det går an å være! "jeg vil at sønnen vår skal ha 2 navn, og det 2. skal være andre" SÅnn tenker MANGE, jeg går ut fra at det er de med lav utdanning og lav sosial status som fortsatt bruker sånne 80 talls navn, men HALLO! det går vel an å tenke litt sjøl og!
~Mita~ Skrevet 26. juli 2007 #89 Skrevet 26. juli 2007 lurer på om jeg bare skal døpe barnet mitt Paracet jeg.. Passer jo fint for både gutt og jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå