Gå til innhold

Stygge guttenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å så på slektstreet til bestefaren min... Langt uti var det flere som het Sigfus!! Slå det dere! :) Grufullt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leander er favovrittnavn her. Kjempefint!!!!

Får for all del håpe at dere mobbere ikke har barn, eller venter barn snart. Håper dere blir mer modne med tiden. Hvis ikke, så synes jeg utrolig synd på barna deres. Ikke rart det er vanskelig å få stoppet mobbing blant barn, når det finnes "voksne" kvinner ( kanskje mødre), som mobber slik som dette. Utrolig skremmende !

Skrevet

For all del jenter: styr for alt i verden unna navn som Johnny, Tommy, Ken, Andre`, Rene`, Ronny og Kenneth...

Kjeltring- og narko-navn de-lux!!!!

Dette er guttene som tidlig utmerker seg som uromomenter i barnehage og skole, for senere å havne i trøbbel for alvor.

Skrevet

Hvorfor gjemmer dere dere bak anonym knappen når dere skriver dette? ... kan dere ikke stå for meningene deres, eller???

...Antakelig har dere nok vett til å forstå at dere driter dere ut ved å stå frem. Typisk mobbere...må dra folk ned for å føle seg mer "oppe" selv. At det går an !

Skrevet

Hei Månestråle!

Forbeholder meg retten til å undertegne innlegget mitt med anonym da det er et alternativ her inne og fordi det har vist seg å være dumt å gjøre det motsatte...

Enkelte damer her inne er såpass gærne og hormonelle at de går til angrep med personlige meldinger o.l. hvis de ikke liker det du skriver. Derfor kan det være helt greit å bruke anonymknappen. (Ps: ble du støtt av at jeg mente at johnny, Tommy, Rene`etc.. var kjeltringe-navn?... vel, det er bare en betraktning.

Man burde ikke gå inn her å lese om man er av den hårsåre typen...)

:o)

Skrevet

Hvordan skiller han seg ut da? Har du skrevet navnet hans på en post-it lapp og hengt det i panna på`n?

Skrevet

Hahahahaha :=) sitter på kontoret og ler så jeg holder på å ramle av stolen min her hehehe.

Skrevet

hahah syk:P

skal ha gutt selv eg:P men eg går for torbjørn:) navn som gutten kan leve med:)

Skrevet

Dette er jo egentlig ikke spesielt stygge navn, om enn noe spesielle. Hver for seg så er de pene, men tenk nå du skal rope barna dine inn til middag eller noe og ut kommer:'

"Birk, Styrk og Gyrid! Kom og spis! Birk, Styrk og Gyrid!"

Tunga mi slår helt krøll på seg, og det hører med at disse bor på vestlandet, med tilhørende skarre-r....

Fantasi i den familien i det minste!

;-)

hilsen en anonym nabo...

Skrevet

Leander hadde ikke vært så ille om ikke det var så utrolig på moten..

Men sånne navn som alle bruker blir av en eller annen grunn så utrolig harry...

Ang. de andre navna så er de jo helt på trynet. Tias? Matiander? TOBIANDER???? Grelleste navna jeg har hørt...

Skrevet

Salamander... Arian av den ariske rase.. Æsj så jævlige navn:(

Skrevet

KUKKMUNN det skal min sønn hete...*flir* hehe... neida

Skrevet

joda, mye rart her.. Men så det er klart Leander er et EGET navn, ikke en egen versjon av et annet navn. Det er faktisk et gammelt gresk navn. Samme med Marinius som er gammel-latinsk, Arian er veldig vanlig i Albania. De andre navnene har jeg ikke hørt engang :-)

Skrevet

Torarin, Sigfus, Alvarin, Viljar osv er gamle norröne navn. alle disse navnene er vanlige her pa island....

Skrevet

Haha, nå leste jeg nøye gjennom alle innlegga her:P Livredd for å finne det navnet vi skal kalle vår sønn her, i å med at det er litt spesielt, men stygt syns jeg nå ikke det er.... Felix. hihi.

Skrevet

Felix er vel også et poppis-navn, men det er et ordentlig navn, det måtte ha vært Felisander eller Felias eller Bastix eller noe sånt for å høre hjemme på den lista :P

HI

Skrevet

haha:P

Skrevet

Kanskje kjekt å gi ungen ett navn så den faktisk får en navnedag?

Det har jeg tenkt på.. At om noen år kommer ingen til å ha navnedag for alle foreldre ble så "kreative" at ingen av navnene står hverken i navnebøker eller har navnedag.. Liker heller de gamle norrøne navnene enn disse poppis navnene.. Husker vi hadde to Silje'r i klassen min på barneskolen. Når våre barn går på skolen så kommer det til å være 4 Lucas,2 Noah, 15 Emma.... Alle kommer jo til å hete det samme...

SÅ kreativt var det liksom.. Alvarin var jo veldig spesielt, må si det. Har ikke hørt det hør. Aldri.

Skrevet

Cassander...

Cassander?

CASSANDER!!!????

ler meg ihjel...

Skrevet

Cassander sitter i kassa på rimi. hihhi:P uff, den var dårlig.....

Skrevet

helt grusomme! barna må lide og hete det hele livet!

Skrevet

Kan vel være enig i at det er en del femi navn ute og går, men vi er jo alle forskjellig HELDIGVIS!!!

For jeg igjen skjønner ikke helt hva Viljar har med femi å gjøre???

Det skal nurket mitt hete om det er en gutt :-)

Skrevet

Synest folk skal få kalle barna sine det dem vil jeg =)

Men det styggeste jeg har hørt er : Bjarne malvin...det heter typen til svigersøstra mi :P Når folk spør han om hva han heter sier han bare bm...

Skrevet

Dette er vel en smakssak!

Synes liksom at Laila, Ronny, Johnny osv er kroneeksempler på dårlig smak, for ikke snakke om dobbeltnavn som Kent-Robert (!!!) og lignende. Velger du et av navnene over er du i alle fall litt kreativ og har muligens litt sans for det som ikke er så vanlig. Spennende det fremfor å velge det samme som alle andre!

Men som sagt, en smakssak dette her!

Skrevet

Jeg syns de fleste navnene på den lista er grusomme. Men jeg skjønner ikke hvorfor Leander er på den listen, det navnet står faktisk i navnebøker. Ellers er vel smaken som baken, den er delt også i navnedebatter. Men man trenger ikke bestandig ytre det man mener, man kan såre mennesker med det man sier. Og det handler vel mye om hvordan man sier det!

Man kan jo si at man ikke liker navnet, men trenger man skjelle ut noen andre som bruker det da? Hva får man igjen for det? En bedre hverdag? Gud, ikke rart det er krig i verden. Og til den kommentaren om homser, jenter og transer... Den var direkte usaklig, ja faktisk usmakelig. Navnet gjør en ikke til homse, men det vet selvfølgelig alle oppegående ikke-dømmende mennesker.

Forøvrig syns jeg Alvarin var et pent navn. Alle trenger ikke like det, men ikke drit ut den stakkaren som skriver at sønnen heter det. For det er faktisk mere frekt syns jeg og totalt unødvendig. Ingen nekter noen å hate det navnet, jeg f.eks hater mitt eget (jeg heter Anne), men jeg viser respekt overfor andre som heter det og som liker det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...