Gå til innhold

Stygge guttenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med navnene Alvarin, Viljar og Tov!!??

Dette er sterke, uvanlige navn som mennesker biter seg merke i!Min sønn har ALDRI opplevd noe negativt i forhold til at han heter Alvarin, heller det motsatte!

Uvanlig er det, men ikke FA... om det er stygt!

Nei, snakk om å være trangsynte og halvrasistiske bondeknøler!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha hvordan i ALLLE DAGER klarer du å blande rasisme inn i en navnedebatt? :o

For øvrig så fikk den listen til HI meg til å tenke på noe man kan kjøpe i en dagligvarebutikk:\

Skrevet

Heller disse navnene enn navn som Per, Tor, Hans og Jon !

Skrevet

Skal kalle sønnen min for Tony-Morgan... så er han vel forberedt på det voksne mannfolklivet

Skrevet

Torarin er et norrønt navn, og jeg synes det kan være et flott navn, men tviler sterkt på at jeg ville kalt sønnen min det likevel.

Skrevet

Hva er galt med navnene Alvarin, Viljar og Tov!!??

Dette er sterke, uvanlige navn som mennesker biter seg merke i!Min sønn har ALDRI opplevd noe negativt i forhold til at han heter Alvarin, heller det motsatte!

Uvanlig er det, men ikke FA... om det er stygt!

Nei, snakk om å være trangsynte og halvrasistiske bondeknøler!!

Østerdølen

Unnskyld meg , ditt hissige kvinnemennesker, du har FAEN(som du ville si) ingen rett til å bli sint for at noen ikke liker navnet til sønnen din.

Ta deg i akt og jekk ned et par hakk, gå å vær sint på mannen din eller noe, fordi navnet er STYGT I MINE OG MANGE ANDRES ØYNE, MEN DU KAN LIKE DET SOM DU VIL. JEG BLIR SÅ MATT AV SÅNNE FREKKE HISSIGE KJERRINGER SOM DEG

Skrevet

Gutten min skal hete Kavring.

Skrevet

Dette er et skikkelig skummelt tema , for plutselig treffer man en kvinne som skal kalle sin store stolthet for ett av navnene dere ramser opp her...

Og gravide kvinner er meget sårbare! Så syns virkelig at man skal passe seg for å legge ut en slik tråd!

Men for å sette det hele på spissen , i frykt for at noens bestefar skulle hatt samme navnet , så gikk jeg på Kirkegården i Nord-Norge en plass^, å plantet på min farmors grav. På vei derfra titter man litt på gravstøttene , å hummrer.. Men sjokket kom da jeg så gravstøtta til en mann , som døde i 1939 , og han het Analius Vaginale. Hvil i Fred Analius.

Skrevet

HA! Alvarin er styggeste navn jeg har hørt.

Skrevet

Får jeg en gutt skal han hete Tinitus.. He he he...

Skrevet

vet om en jente så kalla gutten sin Margido!

Leander er jo blitt et poppis navn:)

Skrevet

Måtte selvfølgelig kikke jeg også, og ærlig talt, er det NM i oppfinnsomhet der inne eller? Må finne særest mulig navn eller noe sånt...

Skrevet

Smaken er som baken, jenter! Det som høres stgt ut i dine ører, kan være vakkert i andres. mennesker er forskjellige...GET USED TO IT!

Skrevet

jeg syns folk må tenke litt på at det navnet de gir babyen sin, er det et annet menneske som skal bære hel livet.Tenk litt på om det navnet man syns er søtt på en baby, skal også fungere på en tenåring, en voksen person, og et gammelt menneske.

Har også sett folk som vil kalle opp barna sine etter sine helter/stjerner, hvor kult er det for et barn/en tenåring å bli assosiert med en gammel rockestjerne, super helt, tvstjerne osv?

Folk får gjøre som de vil, men tenk dere nøye om.

Skrevet

Navnet skjemmer ingen, heter det. Det er ikke alltid navnet til et menneske som er problemet, men holdningene og fordommene til mennesker som dere. Det er jo det som skaper mobbing. Når dere som foreldre med de fordommene i tillegg oppdrar barn, og overfører deres holdninger til dem!

En gang var Monica, Emilie og Jonas også rare navn. Det skjer hele tiden en utvikling med navn, som med språk og kulturer. Verden er ikke så liten lenger. Og det må dere bare finne dere i!

Deilig er det å vite, at dere ikke kan gjøre noe som helst for å stoppe det faktum at andre kaller barna sine for andre navn enn dere gjør! Uansett hvor mye dere klager og syter, og tror dere er så mye mer fornuftige enn andre.

Skrevet

Det er mange navn å velge i det er sikkert..men jeg vil ikke kalle noen stygge. Bortsett fra et: Bjartmar. DET er grufullt.

Skrevet

Vet av en liten gutt som heter Noah Tobiander.. Syns det er et sjokkerende dårlig navn...

Skrevet

ELISANDER!!!!!!!! hahaha

Skrevet

Vell, det er vell ikke bare jeg som er frekk!Men jeg synes synd på dine barn, som vokser opp med en veldig fordomsfull forelder!Du må nok være veldig usikker på deg selv, siden du må rakke ned på andres navnevalg!

Helt greit om du mener at barnet ditt ikke er noe spesielt, som ikke skal skille seg ut i mengden!Men det gjør faktisk MIN sønn!Jeg driter vell i om du synes min sønn har et styggt navn, for jeg skal vedde på at om du nevner navn på dine unger du har, eller eventuelt vil få, så skal jeg banne på at det er noe av det dummeste poppis-navnene som finnes!!

Ja,ja, stakkars barn som har foreldre med mindre fantasi enn en hybelkanin!!!

Skrevet

Godt sagt østerdølen! Som man skulle sagt det sjøl!

Skrevet

skal kalle datra mi kuki ( Ja det er fakrisk noen som heter det) og viss det blir gutt brad ozzy... etter brad pitt og ozzy osbourne!!

Skrevet

Ja, hvem snakket om fordomsfull her, da?

Jeg syns navnet på sønnen din er stygt og om folk syns navnet på barna mine er stygt får de bare syns det:-)

Ingen Lucas eller Leah her, takk og lov.

Skrevet

krepselius? skytteline? steinbukkander? tvillingius?

hahhaha

den var god :-)

stakkars barna...... Scorpelius og er helt FORFERDELIG.. tenker på en brødskorpe jeg da....

Skrevet

ta dere en jobb i barnehage... der er det mye lekkre navn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...