Gå til innhold

En hilsen fra meg til alle dere damer som jeg savner så!!!!

Anbefalte innlegg

Hei hei damer....

Har stjelt nettet til min søster som er ¨på båtur. hehe

Tenker ¨på dere, og følger med innimellom. Men får ikke tid til å være aktiv lenger.

Krysser fingre for deg Bula.... Håper på en glad sms om noen dager.

Ellers er det bra med meg. Er 16+6 i dag, og magen har begynt å komme. Skal på ny UL på torsdag for å sjekke om morkaken har begynt å trekke oppover. Har snev av bekkenløsning. Hatt det lenge, men merker det ikke så mye siden jeg ikke har lov til å gjøre noe som er anstrengende. Tok meg litt ut her forrige uke, og jeg klarte ikke engang å kjøre bil dagen derpå...

Frustrerende å ikke kunne gjøre noe, siden vi er i full hang med husbygging. Vil jo hjelpe til (gjør alt selv), fikk smaken for tømrer arbeid sist vi bygget. Det er stas å si at en har gjort dette selv faktisk.. hehe..

nei, nå ble det mye utenom mas på meg her.. sukk...

Hvertfall,,,, tenker på, følger med i kulissene så godt jeg klarer, og krysser fingrene for at alle damer skal få komme der jeg har kommet nå. Kan ikke beskrives... selv om det er tøft i tillegg, for bekymringene som var der før... de forsvinner ikke inn i lykken som jeg trodde de skulle gjøre... har fremdeles problemer med å innse at jeg skal bli mamma. ser liksom ikke helt den enden enda...

mange klemzer fra

Fortsetter under...

Hei vennen!! Godt å "se" deg!

Har tittet etter deg på nettet, men jeg vet jo at dere er fullt opptatt med både det ene og det andre.

Sms skal du få ja!

Et lite tips til deg ang bekkenløsning. En får kjøpt bekkenbelter som er supre å bruke. De er litt tungvinte da, synes jeg. Men de fungerer!

Kanskje det kan være noe?

Håper du ikke blir så ille plaget,synes liksom du har vært igjennom nok nå .

Lykke til med husbyggingen da!

Skal igang med ny runde oppussing her vi også.. Litt rom som skal bygges om til mer åpne løsninger. Masse lys og luft vil jeg ha inn i dette huset! Elsker store åpne flater, og det har jeg fått i toppen nå, men så står kjelleren for tur. Den er hakket mørkere....

Mye jobb, men det skal jeg takle!

Har gått til innkjøp av maske til ansiktet for å unngå damp fra maling osv.

Vi snakkes etterhvert!!

klem klem

(er jo så stort at jeg må bare lysne litt her og der)

Hei Aprilmor.

Godt å lese at det går fint med deg og lille nurk.

Ikke lenge til ordinær ul på dere nå,blir spennende å høre oppdatering.

Dere har kanskje bestemt dere om dere vil vite kjønn?

Ta vare på deg selv fremover,og la husbygging være husbygging,og menn være menn...Du må ikke slite deg ut.

God klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...