Gå til innhold

Guttenavn, H-E-L-P !!! Avstemming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står igjen med 5 aktuelle navn! Vinneren er det som får flest stemmer innen klokka 12 i kveld, og det kommer jeg til å bruke!

Alternativene er:

Lias

Cassander

Tobander

Michell

Lysander

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager, syns ingen er fine..

hva med Elias istedenfor Lias.

Skrevet

fytterakkern, hvis det må bli en av dem så Cassander isåfall, men fint er det ikke.

Skrevet

Herre min hatt... Jeg klarer ikke å velge.. Alle var direkte grusomme!!!!!!

Skrevet

Hva er det forresten med dette navnet Cassander som har blitt så poppis i det siste? Det er jo ikke et navn!

Skrevet

Himmel!

Dette må jo være fleip! Ikke ett normalt navn, engang. Jeg kan ikke velge noe her, det er jo egentlig ingenting å velge mellom.... Bare oppdikting og tull.

Skrevet

Hi,hi....den var morsom:):):)

Skrevet

Jeg er vel for sent ute, men håper uansett ikke dette er ment seriøst. Er jo et sammensurium av ulike navn satt sammen!

Skrevet

Tobiander går da bare ikke ann... Måtte le litt av forslagene jeg. Håper (om det er seriøst) at dere ikke velger noen og starter med navne boka på ny!

Skrevet

Utrolig så mange frekke bemerkninger jeg skulle få på de aktuelle navnene da..Ikke det at jeg bryr meg..Jeg liker spesielle navn, og alle de nevnte er navn som jeg vet om andre som heter.

Valget falt på Cassander til slutt, så vet dere det.

Skrevet

hmm.. Enig at det eneste fine kan være Elias istede for Lias.. Tobander og Lysander var veldig merkelig :/

Skrevet

Cassander? Hva er det slags navn, da...?

En slags hjemmesnekret kombinasjonsløsning mellom Casper og Alexander? Klarte dere ikke å velge mellom de to, eller og måtte snekre dem sammen?

Jeg tror dette bare er tøys, jeg. Ingen fortjener å måtte gå rundt med et slikt navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...