Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hva synes dere om disse guttenavnene? Synes guttenavn er utrolig vanskelig. Evt. noen som passer sammen? Sigurd Johan Magnus Sigmund Peder Olav Andreas Johannes Håkon Marius Norodd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Sigurd, Magnus og Johannes er kjempefine. Sigurd Magnus er jo et fint dobbeltnavn?
Princess1 Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg liker Sigurd Vurderer det hvis jeg får gutt Litt vanskelig med mellomnavn til det, men noen som går fint sammen er: Sigud Johan Sigurd Olav Sigurd Emil (men lang i) Sigurd Ivan
Vannmann35 Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Johan Andreas er kjempeflott! Liker også Johannes og Håkon:-)
prebs Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 3 på topp her: 1.Sigmund 2.Sigurd 3.Olav Men alle er nydelige utenom Norodd. Du har god smak!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Det var ei rekke med fine navn! Vanskelig å velge her... Dobbeltnavn: Johan Magnus Håkon Magnus/Marius Peder Andreas Sigurd Olav Sigurd Johan/Johannes Topp tre fra meg: Andreas Håkon Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå