Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Er det noen som vet om ett bra sted å shoppe fine fest kjoler på nettet? Ska på brylløp i aug. så det hade ju vart greit å vare litt fin da
blondie30 Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hei... selger min helt nye å ubrukte mamma selskapskjole i str m , skulle vært brukt i bryllup nå i aug , men ble for liten.. lyseblå å kjempe fin.. selger den for halv pris kr 500,-
eirin20 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjøpte en lysegul kjole med silkebånd rett under puppene på popin. Den er rett og slett nydelig! Løs og luftig fra under puppene og ned til midt på kneet. Er i 3 lag, så den er veldig luftig og sommeraktig. Den er ikke sånn ledig utringet, har dyp v hals, men er ikke for "dristig" for bryllup heller;) Strevde sånn med å finne en kjole jeg følte meg vel i, men når denne var på i prøverommet begynte jeg å glede meg til fest jeg også Kjolen passet inn blandt resten av gjestene, sto i stil til min kjæres antrekk. kjolen kostet 800 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå