Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn egg på man. tar jo disse er pergo det heter?? morgen og kveld. Jeg merker ikke noe, "bare" litt øm i brystene og litt smerter i magen, men thats it.. Skal jeg merke noe mer?? Skal teste meg på fre. noen dager før "tiden" fordi haugesund stenger på fre. Mangen som har testa positiv så tidlig?

Fortsetter under...

Fikk du satt inn på mandag? Da er jo rugedag 1 på tirsdag. Vil ikke tro du får noe svar på den testen din allerede på fredag da. Da vil du jo være på rugedag 4. Egget har jo ikke festet seg på den tiden.Og jeg tror ikke det vil gi annet enn negativ test,desverre. Dag 4 er ALTFOR tidlig til at hcg produksjonen har kommet igang.

Jeg ville ha ventet til minimum dag 12 for å være sikker på at hcgsprøyta er ute av kroppen(elsprøyta inneholder hcg som kan gi falsk positiv test.)

Pergotime tror jeg neppe du tar, de gir nemlig eggløsning. Er det kapsler du tar, så er det sikkert progestan. ;O)

Lykke til med testing!

Det stemmer, det er progestan.. Litt distre. Men det er ikke rugedag 4, men rugedag 11. Jeg satt inn egg på man, og idag er det søn. Så førstkommende fre sa de at jeg skulle teste.. Tenkte litt på hcgsprøyta, men haugsund mente det var greit nok på fre. Ikke vet jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...