Gå til innhold

Kan noen svare meg ang. blødninger?

Fride08

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn to egg denne gangen. (frys) Fikk se en fostersekk på onsdag når jeg var på ul. Legen nevnte ingenting om at det kunne forekomme blødninger av noe slag. I går, lørdag, begynnte jeg å blø. Det startet som rosa slim, men fikk plutselig vondt i magen, så kom det en liten blodlevring ut, og en del blod. Ikke som mensen..hm vanskelig å forklare.

Gikk på legevakten, traff en kjempekoselig lege. Han ringte ned til vakthavende gyn på sykehuset.. (stavanger) Men der fikk jeg beskjed om at det ikke var vits i at jeg kom. måtte bare vente. Ga beskjed om at det var prøverør, satt inn to egg osv. men dama vile ikke høre.

Jeg trodde jeg skulle fly i flint!! Hylgrein og forbanna hele sykehuset og spesielt dumme gyn. Legen sa han forstod meg kjempegodt, og at de ble avvist av gyn avd. hele tiden.

Skal til min spesialist i morgen viss han har tid..

Uansett, jeg har ikke blødd noe siden i går. Det varte omtrent 30min med blod, så har det gått over til mer brunt slim, nå er det nesten ingenting, om noe i det hele tatt..

Kan det være det ene egget som har kommt ut? Blir så bekymret!!

Håper noen av dere kloke damer kan svare meg:)

Klem

Fortsetter under...

Skjønner du blir bekymret, blødninger er utrolig kjipt! Men det trenger ikke bety noen ting, du har jo ikke blødd så masse. Bra du får komme til legen din imorgen, han kan sikkert berolige deg! håper du får en ul til. Jeg blødde også etter ivf med to egg, blødde i nesten to uker rett etter positiv test, men det gikk bra likevel :-) Det at du har brun utflod, er nok bare rester etter blødningen du hadde tidligere, dvs at du nok har sluttet å blø nå.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...